اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

پیامک های عاشقانه زیبا و جدید 27 دی 92

پیامک های عاشقانه زیبا و جدید 27 دی 92


پیامک های عاشقانه زیبا و جدید 27 دی 92

ای قرار لحظه های اضطرار

بر روان دیده ام منشین چو خار

جاری عشقی به شریان وجود

بی تو باید شعر دلتنگی سرود
  


پیامک های عاشقانه زیبا و جدید 27 دی 92



آموختم که همیشه برای کسی

که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم

دعا کنم



اس ام اس عاشقانه بی ادبی
SMS Asheghaneh

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خداحافظی عاشقانه زیبا بهمن 92 new sms

اسمس عاشقانه خداحافظی اسمس واسه خداحافظی دانلود اس ام اس عاشقانه خداحافظی مسیج عاشقانه خداحافظی 92



اس ام اس خداحافظی عاشقانه زیبا بهمن 92 new sms

اس ام اس خداحافظی عاشقانه زیبا بهمن 92 new sms

چگونه بگذرم از عشق از دلبستگی هایم ؟

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

خداحافظ بدون تو گمان کردی که می مانم

خداحافظ بدون من یقین دارم که می مانی
  


اس ام اس خداحافظی عاشقانه زیبا بهمن 92 new sms



واپسین لحظه دیدار

منو دست گریه نسپار

توی تردید شب خدا نگهدار

اگه خوابم اگه بیدار

تو ی این فرصت تکرار

بگو عاشقی برای آخرین بار
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92

اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92 اس ام اس عاشقانه خفن 92



اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92
بغض هایم را به آسمان سپرده ام

خدا به خیر کند باران امشب را
  


اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92



هیچ دلی بی بهانه نمی تپد

نمی دانم بهانه ها دلگیرند

یا دل ها بهانه گیر



اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92


گفتم دل و جان بر سر کارت کردم

هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی

این من بودم که بی‌قرارت کردم
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس به سلامتی خفن جدید بهمن 92

اس ام اس به سلامتی خفن جدسد بهمن 92 sms اس ام اس به سلامتی زیبا و جدید جدیدترین اس ام اس های به سلامتی 92 دانلود اس ام اس به سلامتی بهمن 92



اس ام اس به سلامتی خفن جدسد بهمن 92
لباس پدرم بوی خاک می دهد ، دست هایش بوی نان

به سلامتی همه پدرهای زحمتکش
  


جدیدترین اس ام اس های به سلامتی
SMS BeSalamaTi




سلامتیه اونی که فکر می کنیم تونستیم فراموشش کنیم

اما وقتی تنهاییم تو سکوت شب

می بینیم که چقدر دلمون هواشو کرده



جدیدترین اس ام اس های به سلامتی
SMS BeSalamaTi




به سلامتی کاج که تو اوج یخ بندون

زمستون ذات سبزش رو نشون میده

وگرنه تو تابستون که هر علف هرزی ادعای سبزی داره
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92

اس ام اس های عاشقانه جدید و خفن 92 دانلود اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید بهمن 92 پیامک عاشقانه لاو جدید بهمن 92

اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92


ای کاش روزهای دلتنگی من هم

مثل دوست داشتن های تو کوتاه می شد
  

اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




آن چیزی که تنگ شده دل است برای تو و جهان است

برای من جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد

مثلا آغوش تو جان می دهد برای جان دادن …


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




چقدر دلتنگ حضورت هستم

کاش تصویرت نفس می کشید


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92


 
ادامه مطلب ...

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92 اس ام اس جدید بهمن ماه 92 دانلود جدیدترین اس ام اس های 92 پیامک جدید 92 مسیج جدید و زیبا بهمن 92 سایت نادر اس ام اس 92

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92


مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92


در رویاهایت جایی برایم باز کن
جایی که عشق را بشود
مثل بازی های کودکی باور کرد
خسته شدم از بی جایی

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

هرقدر رفاقت بکنم می ارزی
اظهار صداقت بکنم می ارزی
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست
صدبار که یادت بکنم می ارزی

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

هنوز هم نمی دانم اینجا چه فصلیست
که من کال ماندم و به تو نمی رسم

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

 

ادامه مطلب ...

جملات غمگین و زیبا جدید بهمن 92

جملات غمگین و زیبا جدید بهمن 92  اس ام اس غمگین جدید بهمن 92 دانلود اس ام اس جدید غمگین 92 پیامک غمگین جدید بهمن 92 مسیج غمگین جدید بهمن ماه 92 جدیدترین اس ام اس های غمگین جدید 92

جملات غمگین و زیبا جدید بهمن 92



جملات غمگین و زیبا جدید بهمن 92

ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮎ ﺍﺳﺖ
ﻟﻄﻔﺎ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻧﮑﻦ
ﺭﯾﺠﮑﺖ ﮐﻦ


جملات غمگین و زیبا جدید بهمن 92


ما با دلمان هنوز مشکل داریم
صد سنگ بزرگ در مقابل داریم
معشوق خودش می برد و می دوزد
انگار نه انگار که ما دل داریم



جملات غمگین و زیبا جدید بهمن 92

قشنگترین صدایی که
می تونین از عشقتون بشنوین وقتیه که
از خواب بیدار میشه و گیج حرف می زنه

جملات غمگین و زیبا جدید بهمن 92

هرچند تنهایی را دوست ندارم
اما دوست دارم در قلب تو تنهای تنها باشم

 
ادامه مطلب ...