اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92

اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92 اس ام اس عاشقانه خفن 92



اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92
بغض هایم را به آسمان سپرده ام

خدا به خیر کند باران امشب را
  


اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92



هیچ دلی بی بهانه نمی تپد

نمی دانم بهانه ها دلگیرند

یا دل ها بهانه گیر



اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92


گفتم دل و جان بر سر کارت کردم

هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی

این من بودم که بی‌قرارت کردم
  

اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92


باران من

روزی باریدی بر تن خسته من

قلب من شد عاشق تو

همیشه چشم به راهت می نشستم

این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت

در زیر باران بی قراری خیس میشدم


اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92



وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبی ها می نگارم

تا بدانی یادت برایم همیشه عزیز بوده

و تا همیشه عزیز خواهد ماند



اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92


درشب فاصله ها

خاطره ها مهمان من است

یاد تو روشنی کلبه ویران من است



اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92


گاهی مرا یاد کن

من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی

آسمان را به زمین می دوختی



اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92


باز هم از یاد تو  شعله به پا خواسته

آتش سرخش ز نور قلب من آراسته

زردی روی مرا نیک تماشا نما

شمع وجود من از دوری تو کاسته



اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92


اگر پرسند آخرین نفست به یاد کیست ؟

گویم به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست



اس ام اس های عاشقانه جدید توپ بهمن 92


تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است

یاد یاران چون شما در قلب ما آرامش است



اس ام اس عاشقانه بترکون
SMS Asheghaneh




من را زیر خاکستر جا گـــــذاشتـــــــی

آهـــــــایـــــــــــــ با توام

تــــــو یادتـــــ نـــرود من به خاطرتــــــــو آتـــــــش گـــرفته ام



اس ام اس عاشقانه بترکون
SMS Asheghaneh




من به تو نگاه می کردم

و تو به ساعت

تو قرار داشتی و من بی قراری



اس ام اس عاشقانه بترکون
SMS Asheghaneh




بیراهه هم برای خودش راهیست

وقتی من را به تو برساند

و حوصله چه زود بی طاقت می شود

در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمان مهرداد پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 21:25 http://firthiranface.com/index.php?do=/

تشکر از شما مدیر وبلاگ

shabnam شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 22:10

خیلی عالی بود. ممنون از سایت خوبتون.
واقعا حرف نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد