اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید آذر 92

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید آذر 92 اس ام اس عاشقانه خفن جدید 92 اس ام اس عاشقانه ناب آذر 92 مطالب عاشقانه زیبا و قشنگ آذر 92 جملات عاشقونه زیبا و قشنگ 92 مسیج عاشقانه جدید 92 اسمس عاشقانه زیبا و جدید 92

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید آذر 92


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید آذر 92


غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم

تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم

رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد

من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید آذر 92

SMS Ziba

آرزو دارم بهاران مال تو

شاخه های یاس خندان مال تو

آن خداوندی که دنیا آفرید

تا ابد همراه و پشتیبان تو

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید آذر 92

SMS Ziba

هیچ می دانی ؟

تا تو در آغـوش من گل نکنی‌

این بهار ، بهار نمی‌‌شود

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید آذر 92

SMS Ziba

از وقتی که تــو رفتی

آینده هیچ وقت نیامد که هیچ

گذشته هم هیچ وقت نگذشت

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید آذر 92

SMS Ziba

اس ام اس تنهایی

بسترم صدف خالی یک تنهایی است

و تو چون مروارید گردن آویز کَسان دگری

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید آذر 92

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه احساسی خفن آذر 92

اس ام اس عاشقانه احساسی خفن آذر 92 اس ام اس عاشقانه اذر 92 اسمس احساسی عاشقانه ناب 92 مسج عاشقانه جدید 92 پیامک عاشقانه خفن 92 سایت اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه جدید آذر 92 اس ام اس جدید پاییز 92

اس ام اس عاشقانه احساسی خفن آذر 92


اس ام اس عاشقانه احساسی خفن آذر 92


من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم

نکند فرق به حالم چه برانی چه بخوانی

چه به اوجم برسانی چه به خاکم بکشانی

نه من آنم که برنجم ، نه تو آنی که برانی

اس ام اس عاشقانه احساسی خفن آذر 92

SMS Ziba

اسپند دود می کنم برای عشقمان هر شب

میان راز و نیازهای شبانه نکند

جادوگر زشت بی تفاوتی چشممان بزند

اس ام اس عاشقانه احساسی خفن آذر 92

SMS Ziba

گفت : نفرین می کنی ؟

گفتم : نه ، اما از خدا می خوام

هیچکس اندازه من دوستت نداشته باشد

اس ام اس عاشقانه احساسی خفن آذر 92

SMS Ziba

آنکه دستور زبان عشق را

بی گزاره در نهاد ما نهاد

خوب می دانست تیغ تیز را

در کف مستی نمی بایست داد

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس تنهایی ناب و جدید آذر 92

اس ام اس تنهایی ناب و جدید آذر 92 اس ام اس تنهایی جدید 92 اس ام اس تنهایی خفن 92 پیامک تنهایی خفن 92 اس ام اس تنهایی زیبا و جدید 92 مطالب برای تنهایی آذر 92 سایت اس ام اس خفن 92 مسیج تنهایی زیبا و جدید 92

اس ام اس تنهایی ناب و جدید آذر 92


اس ام اس تنهایی ناب و جدید آذر 92


می دونست دلم اسیره ولی رفت

می دونست گریه ام می گیره ولی رفت

می دونست تنهایی سخته ، می دونست

می تونست باهام بمونه ، نتونست

می دونست دلم شکسته ولی رفت

غم اون تو دل نشسته ولی رفت

اس ام اس تنهایی ناب و جدید آذر 92

SMS Tanhayi

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمیخواد

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

اس ام اس تنهایی ناب و جدید آذر 92

SMS Tanhayi

آدمهای خوب از یاد نمیرن  از دل نمیرن از ذهن نمیرن

ولی زودتر از اینکه فکرش رو بکنی از پیشت میرن

اس ام اس تنهایی ناب و جدید آذر 92

SMS Tanhayi

اس ام اس فراموشی

می خوابم تا فراموش کنم

رفته ای ولی صبح تنهایی بیدارم می کند

ادامه مطلب ...

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms اس ام س عاشقانه جدید آذر 92 اسمس لاو جدید عشق 92 اسمس های باحال عاشقانه آذر 92 اس ام اس عاشقونه جدید آذر 92 مطالب عاشقانه جدید آذر 92 مسیج عاشقانه جدید 92 پیامک عاشقانه 92

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms


عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است

بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است

توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است

دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

من شکستم تا تو را عاشق کنم

بعد من باران فقط آب است و بس

هر که بعد از من سراغت را گرفت

زشت یا زیبا فقط خوابست و بس

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

تو را ای گل کماکان دوست دارم

به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست

تو را تا زنده هستم دوست دارم

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری

هیچ صدایی نخواهی شنید

قلبِ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

اس ام اس جدید

تبسم را فراموش نکن

لبخند بی هزینه ات گران ترین هدیه است

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

 

ادامه مطلب ...

sms فلسفی باحال جدید آذر 92

sms فلسفی باحال جدید آذر 92 اس ام اس فلسفی خفن آذر 92 اسمس جدید 92  اس ام اس جدید آذر 92 پیامک جدید آذر 92 مطالب خفن آذر 92 اس های فلسفی باحال زیبا آذر 92 new sms azar 92


sms فلسفی باحال جدید آذر 92


sms فلسفی باحال جدید آذر 92


از جنگ بدتر هم هست

کسی که چیزی ندارد تا برایش بجنگد

sms فلسفی باحال جدید آذر 92

SMS Falsafi

خداوند امید شجاعان است

نه بهانه ی ترسوها

sms فلسفی باحال جدید آذر 92

SMS Falsafi

کاش در کتاب زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی

نه حاشیه ای از یاد رفتنی

sms فلسفی باحال جدید آذر 92

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه خفن جدید آذر 92

اس ام اس عاشقانه خفن جدید آذر 92 اس ام اس عاشقانه جدید 92 اسمس عاشقانه داغ 92 اسمس هایس عاشقونه خفن 92 پیامک عاشقانه جدید 92 new love sms



اس ام اس عاشقانه خفن جدید آذر 92


اس ام اس عاشقانه خفن جدید آذر 92

پیانیست نیستم

خوب می نوازد انگشتانم اما

اگر بر تن تو نوازشگر شوند

اس ام اس عاشقانه خفن جدید آذر 92

SMS Asheghaneh

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دست هایم تا ابد تنهاست ، می دانی ؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی ؟

اس ام اس عاشقانه خفن جدید آذر 92

SMS Asheghaneh

در انتظار تو

کاسه ی صبر که هیچ

صبر کاسه هم لبریز شد

اس ام اس عاشقانه خفن جدید آذر 92

SMS Asheghaneh

جا گذاشته ام دلی

هر که یافت

مژدگانی اش تمام زندگی ام

اس ام اس عاشقانه خفن جدید آذر 92

  ادامه مطلب ...

پیامک و اس ام اس جدید عاشقونه 92

پیامک و اس ام اس جدید عاشقونه 92 اس ام اس عاشقانه باحال 92 اس ام اس عاشقونه جدید 92 love sms new sms اس ام اس جدید خفن آذر 92 اسمس عاشقونه زیبا 92 مطالب عاشقانه جدید 92 پیام های عاشقانه جدید 92
پیامک و اس ام اس جدید عاشقونه 92
پیامک و اس ام اس جدید عاشقونه 92

عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است

بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است

توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است

دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است

پیامک و اس ام اس جدید عاشقونه 92

SMS Ziba

من شکستم تا تو را عاشق کنم

بعد من باران فقط آب است و بس

هر که بعد از من سراغت را گرفت

زشت یا زیبا فقط خوابست و بس

پیامک و اس ام اس جدید عاشقونه 92

SMS Ziba

تو را ای گل کماکان دوست دارم

به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست

تو را تا زنده هستم دوست دارم

پیامک و اس ام اس جدید عاشقونه 92

SMS Ziba

اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری

هیچ صدایی نخواهی شنید

قلبِ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره

 

ادامه مطلب ...