اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms اس ام س عاشقانه جدید آذر 92 اسمس لاو جدید عشق 92 اسمس های باحال عاشقانه آذر 92 اس ام اس عاشقونه جدید آذر 92 مطالب عاشقانه جدید آذر 92 مسیج عاشقانه جدید 92 پیامک عاشقانه 92

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms


عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است

بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است

توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است

دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

من شکستم تا تو را عاشق کنم

بعد من باران فقط آب است و بس

هر که بعد از من سراغت را گرفت

زشت یا زیبا فقط خوابست و بس

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

تو را ای گل کماکان دوست دارم

به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست

تو را تا زنده هستم دوست دارم

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری

هیچ صدایی نخواهی شنید

قلبِ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

اس ام اس جدید

تبسم را فراموش نکن

لبخند بی هزینه ات گران ترین هدیه است

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

  

آنان که بودنت را قدر نمی دانند

رفتنت را نامردی می خوانند

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود

میپرد از قفس و عاشق دیدار تو بود

خبرت هست که از خوبی خود بی خبری

به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

عجب رسمی ست رسم آدمیزاد

که دور افتاده را کم میکنند یاد

که دور افتاده حکم مرده دارد

که خاک مرده را کی میبرد باد

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

اس ام اس پاییز

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت

زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت

دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی

دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

ساقی و مطرب و می جمله مهیاست ولی

عیش بی یار نشود یار کجاست ؟

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

من تنگ دلم یا که جهان تنگ شده

تیره بصرم یا افق این رنگ شده

گوش من بی حوصله بد میشنود

یا ساز طبیعت خشن آهنگ شده

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

بیچاره آسمان

دلش به خورشیدى خوش است که هر روز دورش می زند

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

اس ام اس دوستت دارم

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

پس با تمام سکوتم دوستت دارم

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به آسمان دارم

حال عجیبی ست دیدن همان آسمان

که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

بی انصاف این گره با یک نگاه تو باز میشد

تمام دندان هایم درد می کند

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

دلم با تو بود

تو ولی سرد شدی

آنقدر سرد که به ناچار گرمایم را به تو بخشیدم

و تو به من تهمت سرد شدن زدی

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود

دوستم بدار

اس ام اس لاو و عاشقانه داغ آذر 92 love sms

SMS Ziba

هنوز هم

از بین کارهای دنیا

دل بستن به دلت بیشتر به دلم می چسبد



اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های غمگین

اس ام اس های دلتنگی

اس ام اس های فلسفی
اس ام اس احساسی

اس ام اس تیکه دار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد