اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس زیبا با موضوع خدا مهر ماه 92

اس ام اس زیبا با موضوع خدا مهر ماه 92 اس ام اس خداوند مهر 92 اس ام سقشنگ خدا 92 اسمس خدا 92 پیامک زیبا و جدید خداوند 92 مسیج زیبا خداوند 92 sms sms jadid mehr 92 new sms

اس ام اس زیبا با موضوع خدا مهر ماه 92


هنوز دلخوشم به “خدا نگهدارت”

اگر نمی خواستی برگردی اصراری نبود که خدا مرا نگه دارد !!!

***

آزمودم دل خود را به هزاران شیوه ، هیچ چیز به غیر از یاد خدا شادش نکرد . .

***


خدایـــا ؛ ایـن روزهــا حرفهـــایم بوی ناشـــکری می دهنــد ... امـــا تـــو... بـه حســـاب تنهــایی و درد دل بگـــذار

***

میترسم از کسی که ازخدا نمیترسه... !!

***

هزار ارزوی بشر درمقابل یک تقدیر الهی محکوم به فناست ارزو دارم خدا بهترین و قشنگ ترین تقدیر ها را برایت رقم بزند

***

  ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید پاییز 92

اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید پاییز 92 اسمس عاشقانه 92  اس های عاشقونه جدید 92 اس ام اس عشقولانه جدید 92 پیامک جدید عاشقانه جدید 92 مسیج عاشقانه 92  اس ام اس پاییز 92 اس ام اس های جدید 92 اس های جدید مهر ماه 92


http://s4.picofile.com/file/7893838381/love_sms.jpg

یک شب عاشق بودن، بهتر از یک عمر تنها بودنه…

اس ام اس عاشقانه ۹۲

ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﭘﺎﯾﯿﺰﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺻﺪﺍﯼ ﻗﺪﻡ ﺯﺩﻥ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﺗﻮﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺑﺮﮒ ﻫﺎﯾﯽ
ﮐﻪ ﻧﺒﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺧﻢ ﻣﯽ ﮐﺸﻨﺪ ﯾﺎﺩﺕ ﻫﺴﺖ؟ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﮐﻪ
ﻣﯽ ﺷﺪ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺭﻭﺯ ﻣﻨﺘﻄﺮ ﻣﺎﻥ ﻣﯿﻤﺎﻧﺪﻧﺪﺗﺎ ﭼﺸﻢ
ﻫﺎﯾﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺒﻨﺪﯾﻢ ﻭﺑﯽ ﺣﺮﻑ ﻓﻘﻂ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﻭﯾﻢ …

اس ام اس عاشقان

رسم عاشق شدن همینه…
واسِ کسی پرپر میزنی که روزی هزار بار پرپرت میکنه…

 

ادامه مطلب ...

sms اس ام اس عاشقونه زیبا و قشنگ 1 مهر 92

sms اس ام اس عاشقونه زیبا و قشنگ 1 مهر 92 اسمس عاشقانه مهر 92 جدیدترین اسمس های عاشقانه 92 مجموعه اسمس های عاشقانه سایت مطالب عاشقانه مطالب زیبای عاشقانه نادر اس ام اس جدیدترین اس ام اس ها اس ام اس عاشقانه زیبا پیامک عاشقانه مهر 92 اس ام اس 92/7/1 اس ام اس زیبا و جدید 92 اس ام اس های زیبا و جدید 92


http://s4.picofile.com/file/7893838381/love_sms.jpg


نابینایان چه میدانند عشق در یک نگاه چیست ناشنوایان چه میدانند وقتی میشنوی معشوقه ات میگوید دوستت دارد چه حسی داری لال ها چه میدانند وقتی میخواهی بگویی عاشقت هستم چقدر سخت است و من چقدر احساس فلجی را دارم که نمیتواند پا به پای تو راه برود

اس ام اس عاشقانه ۹۲

همه میگویند چشم را که بستی سخت است راه رفتن و یافتن راه ولی من چه ماهرانه وقتی چشمانم را میبندم مسیر رسیدن به تو را میابم و طی میکنم

  ادامه مطلب ...

پیامک عاشقانه زیبا و جدید مهر 92 love sms

پیامک عاشقانه زیبا و جدید مهر 92 love sms اس ام اس عاشقانه جدید مهر 92 پیامک قشنگ عاشقانه مهر 92 مسیج عاشقانه 92 مهر 92 سایت اس ام اس جدید 92 اس های جدید عاشقانه 92 اسمس عاشقانه جدید 92 اس امس عاشقانه زیبا 92


http://s4.picofile.com/file/7893838381/love_sms.jpg

عشق چیست ؟

صاعقه ایست بین دو نگاه !
پس از آن بارش باران محبت در دل ها …

اس ام اس عاشقانه ۹۲

آدم باید یک “تو” داشته باشه که هروقت از همه چی خسته و نا امید بود ، بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی ! بی خیال دنیا … !!!

اس ام اس عاشقان

در سینه ام دل نیست ؛ که یاد تو ضربان دارد همه !

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

توی زندگی هر کسی ، یکی هست که مثل “هیچکس” نیست …

 

ادامه مطلب ...

جوک های خنده دار باحال مهر 92 new jok mehr

جوک های خنده دار باحال مهر 92 new jok mehr جوک باحال مهر 92 جوک های قشنگ اس ام اس خنده دار 92 اسمس جدید خنده دار 92 اسمس های جدید و زیبا 92 جوک های خفن مهر 92

http://s4.picofile.com/file/7945079244/jok.png

ﻣﺎﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺩﻡ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭﯾﻢ ﺗﺎ ﻟﻨﮓ ﻇﻬﺮ ﺧﻮﺍﺑﯿﻢ
ﻣﺸﮑﻞ ﺍﺯ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ
ﻭ ﺑﯽ ﺧﻮﺍﺑﯿﻤﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ…
ﻣﺎ ﺫﺍﺗﻦ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ..ﺑﺪﻧﻤﻮﻥ ﺑﻪ ﻭﻗﺖ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ
ﺗﻨﻈﯿﻤﻪ
ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ ﻃﺒﯿﻌﺘﻤﻮﻧﻪ ﺩﯾﮕﻪ

.

.

.

من حاضرم آمونیاک خالص تنفس کنم ولی….
بوی ماه مهر به مشامم نرسه . . .

.

.

.

دیشب مهمون داشتیم به یکی تعارف کردیم گفتیم شما حق پدری به گردن ما دارید
عاقا کلید کرده بود میگفت هوا خنک شده اجازه بدید کولرو خاموش کنم!

.

.

ادامه مطلب ...

اس ام اس و شعر عاشقانه جدید مهر 92 love sms

اس ام اس و شعر عاشقانه جدید مهر 92 love sms اس ام اس عاشقانه جدید 92 اسمس عاشقانه زیبا مهر 92 شعر های عاشقانه شعر عاشقانه از شاعران قدیمی اشعار عاشقانه سایت عاشقانه جدید 92 پیامک عاشقانه مهر 92 مسیج عاشقانه 92


اس ام اس عاشقانه باحال جدید شهریور 92

گر بگویم که مرا حال پریشانی نیست


رنگ رخسار خبر می دهد از سرِّ درون

فروغی

------------------------------------------------------

گفتم چشمم، گفت به راهش می دار

گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار

گفتم که دلم، گفت چه داری در دل

گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار

ابوسعید ابوالخیر
 

ادامه مطلب ...

اس ام اس تنهایی جدید مهر 92 اس ام اس غمگین

اس ام اس تنهایی جدید مهر 92 اس ام اس غمگین اس ام اس جدید تنهایی مسیج تنهایی اسمس غمگین جدید 92 اس های جدید تنهایی 92 اس ام اس جدید و غمگین مهر 92 پیامک جدید تنهایی 92 sms tanhaee new sms sms mehr 92

اس ام اس تنهایی جدید مهر 92 اس ام اس غمگین
تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست ، چون اون فقط وسوسه ات میکنه تا اونی رو که داری از دست بدی !
::
::
خیلى سخته از چیزایى که عادت دارى بهشون، دل بکنى . . .
::
::
تلخی قصه اونجآست که
وقتی دلم سوخت ، دلش خنک شد . . .
::
::
من دیگه احساسی ندارم که تو بخوای جریحه دارش کنی . . .
::
::
تبعید یعـنی
ســردی وُ غربتی ممـلو دور از دست هـای ِگرم ِتو . . .
::
::
 
ادامه مطلب ...