اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس تنهایی جدید مهر 92 اس ام اس غمگین

اس ام اس تنهایی جدید مهر 92 اس ام اس غمگین اس ام اس جدید تنهایی مسیج تنهایی اسمس غمگین جدید 92 اس های جدید تنهایی 92 اس ام اس جدید و غمگین مهر 92 پیامک جدید تنهایی 92 sms tanhaee new sms sms mehr 92

اس ام اس تنهایی جدید مهر 92 اس ام اس غمگین
تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست ، چون اون فقط وسوسه ات میکنه تا اونی رو که داری از دست بدی !
::
::
خیلى سخته از چیزایى که عادت دارى بهشون، دل بکنى . . .
::
::
تلخی قصه اونجآست که
وقتی دلم سوخت ، دلش خنک شد . . .
::
::
من دیگه احساسی ندارم که تو بخوای جریحه دارش کنی . . .
::
::
تبعید یعـنی
ســردی وُ غربتی ممـلو دور از دست هـای ِگرم ِتو . . .
::
::
  
یه آینه روبروی ِ من یه شیشه عطر تو دستامه
یه جسم ِ خالی از بودن روی ِ تصویر ِ حرفامه
یه عاشق مثل من خسته ، که چشماشو کمی بسته
یه حس ِ کهنه از دیروز ، که فرداشو به غم بسته . . .
::
::
دوسم داشت ؛ مثل اون آهنگ هاى خارجى اى که همیشه گوش میداد ولـى هیچـى ازش نمى فهمید . . . !
::
::
آهویم ﻣــﺮﺍ ﺩﻭﺳـﺖ ﺩﺍﺷـﺖ . . .
ﺍﮔﺮ ﮔﺮﮒ ﻫـﺎﯼ ﺍﻃﺮﺍﻓـﺶ می گذﺍﺷﺘﻨـﺪ . . . !
::
::
اگر با من راه می آمدی ، تمام شهر را جاده میکردم . . . !
::

اس ام اس عاشقانه را در برنا بخوانید

::
من خوبم !
خسته نیستم !
فقط گاهی دستم به زندگی نمی رود . . .
::
::
چند روز است عجیب ساکتم !
عجیب آرامم !
حتی کاری با خود خودم هم ندارم !
نمیدونم چی شده !
مثل اینکه به احساس پوچی رسدیم . . .
::
::
خـــــدایـــــــا . . .
صورت حساب لطفا !
باقیشم مال خودت . . .
منو خلاص کن،سیر شدم از زندگی . . . !
::
::
از من خواست حلالش کنم !
همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود !
::
::
میگن بخند تا دنیا بهت بخنده ، ولی فکر کنم دنیا از خنده من خوشش نیومده ! لَج کرده . . .
::
::
در حضور واژه های بی نفس صدای تیک تیک ساعت را گوش کن !
شاید مرهم درد ثانیه ها را پیدا کنی . . .
::
::
به خدا ” دل ” آلزایمر نمی گیرد !
بفهمید آدم ها . . .
::
::
در زندگی ” دوست دارم ” هایی هست !
که باید!
و باید!
و باید!
قورت داد . . .
::

اس ام اس غمگین را در برنا بخوانید

::
سال هاست منتظر آمدن روزهای بهترم !
ولی نمی دانم چرا هنوز هم دیروزها بهترند . . .
::
::
ﺁﺩﻡ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﯿﺎﺩ .
ﺗﺎ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﻧﻤﯿﺎﺩ .
ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﯽ ﺭﻩ . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد