اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس غمگین جدید شهریور 92 مطالب غمگین جدید

اس ام اس غمگین جدید شهریور 92 مطالب غمگین جدید sms غمگین زیبا مطالب غمگین قشنگ 92 جدیدترین اس امس شهریور 92 مطالب و سخنان زیبا و غمگین 92 پیامک غمگین 92 پیامک غمگین شهریور 92 سایت اس ام اس نادر اس ام اس جدیدترین اس ام اس ها بهترین سایت اس ام اس 92 sms 92 sms shahrivar 92


http://s4.picofile.com/file/7898199886/sad_sms.jpeg



دلنوشته های زیبا دلنوشته های غمگین

این روزها که همه چیز گران شده است

دیگر کسی خریدار حرف هایم نیست

همه چیز گران شده

قلب ها گران تر از همه

سیری چند دل می فروشی؟

یا که بهای قلب شکسته چقدر است؟

دلنوشته های زیبا دلنوشته های غمگین

باز باران

می خورد بر شانه هایم بی بهانه

باز تنها

تا به کی در اوج غم ها

آسمانم بی ستاره

باز گریه

در سکوت سرد شب ها

قلب عاشق پر ز غوغا

دلنوشته های زیبا دلنوشته های غمگین

قطره قطره

خاطرات اشک و آهم می چکد از چشم تارم

نرمه نرمه

لحظه لحظه

بال پروازم به سویت رو به پرواز شبانه

تکه تکه

می شود این قلب زارم در نبودت بی ترانه

دلنوشته های زیبا دلنوشته های غمگین

حل و هوای این روزهای من حال و هوای دوران است

سکوت و تاریکی ، هوای دم کرده و نفس بی نفس

حال و هوای این روزهای من

حال و هوای ته سیگار آب خورده

ماشین های مدل بالا صدا بی صدا

حال و هوای این روزهای من

سکوت است و سکوت

نوا بی نوا

قدم می زنم در کوچه باغی قدیمی

به امید هوایی که شاید هوا باشد

  ادامه مطلب ...

اسمس دلتنگی زیبا و سنگین شهریور 92 sms

 اس ام اس دلتنگی شهریور 92 اس های جدید 92 پیامک دلتنگی 92 پیامک جدید قشنگ شهریور 92 اس ام اس جدید 92


اس ام اس عاشقانه باحال جدید شهریور 92
اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



می خوام که عاشقت بشم

 گل شقایقت بشم

 دلم واست تنگ شده بود

گفتم مزاحمت بشم




اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست
 
کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست

دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگست
 
فقط در دست هاى گرم تو مردن قشنگست



اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



پیام : موردی برای نمایش نیست

فرستنده : نام فرستنده مشخص نیست

تاریخ ارسال : تاریخ ارسال معلوم نیست

دلم واسه ی تو خیلی تنگ شده

 واسه ی همینه که همه چیز گم شده و از دست رفته!




 
ادامه مطلب ...

پیامک غمگین جدید شهریور 92 مطالب غمگین جدید

پیامک غمگین جدید شهریور 92 مطالب غمگین جدید مطالب جدید 92 اس ام اس غمگین 92 اس های غمگین داغ 92 اس امس غمگین شهریور 92 اس ام اس غمگین جدید 92 سایت مخصوص اس ام اس
پیامک غمگین جدید شهریور 92 مطالب غمگین جدید


ﺩﯾـﺪﻩ ﺍﯼ ﺷــﯿﺸــﻪ ﻫـﺎﯼ ﺍﺗـﻮﻣﺒــﯿﻞ ﺭﺍ ﻭﻗـﺘـﯽ ﺿﺮﺑــﻪ ﺍﯼ ﻣــﯽ ﺧـﻮﺭﻧـﺪ ﻭ ﻣـﯽ ﺷـﮑﻨـﻨـﺪ !؟

ﺩﯾــﺪﻩ ﺍﯼ ﺷـﯿﺸــﻪ ﺧــﺮﺩ ﻣــﯽ ﺷــﻮﺩ
ﻭﻟــﯽ ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧﻤــﯽ ﭘﺎﺷــﺪ !؟
ﺍﯾـــﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﻫﻤـــﺎﻥ ﺷــﯿﺸــﻪ ﺍﻡ ؛
ﺧــﺮﺩ ﻭ ﺗــﮑـﻪ ﺗــﮑــﻪ ،
ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧـﻤـــﯽ ﭘــﺎﺷـﻢ ﻭﻟـــﯽ ﺷــﮑـﺴﺘـــﻪ ﺍﻡ . . .
.
.
.
حــال و روز زنــدگــی مـن را ،
وقـتــی نبـاشـی یــک کـلمه تــوصیــف می کنــد
الـفـــاتحه…
.
.
.
گاهی بی صدا نگاهت میکنم …
مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی ،
شاید اگر بغضم فرو نشیند
صدایت کنم …
.
.
.
او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .
.
.
.
بهش گفتم دیگه نمی خوامت !
خندید و رفت !
تازه فهمیدم شوخی من حرف دلش بود . . .
.
.
.
حالا که رفتهــ ای،
ساعتهــــا به این می اندیشم
که چرا زنــــده ام هنـــوز؟
مگـه نگفتـــه بــودم بی تــــو میمیرم؟
خدا یادش رفته استــــــ مرا بکشــــد،
یا تــــــو قرار استــــــ برگردی؟!
.
.
.
ست سرنوشت را …
بـایـــــــد قطــــــــع ڪـــــــرد …
او دزد ” آرزوهـــــــای ” مـن اســــــت
.


.
.
تلخ میگذرد این روزها !
که قرار است از تو …
که آرام جانمی برای دلم یک رهگذر معمولی بسازم…!
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه باحال جدید شهریور 92


اس ام اس عاشقانه باحال جدید شهریور 92

باور کن

“من” تنهاترین ضمیر دنیاست و “ او ” خوشبخت ترین ضمیر دنیا

چون “ تو ” را دارد . . .

.

.

.

سخت است

“او” کردنِ “تویى” که همه زندگى “من” بود !

.

.

.

ﻫﻤــــﻮﻥ ‫‏ﭼﻨﺪ‬ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ

ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﻣﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ

ﻭ ﺑﻔﻬـــــــــﻤﻢ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ 

ﺍﻣـــــــﯿﺪﻭﺍﺭﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﺩﻧﯿـــــــﺎﻡ 

ﺑــــــﺎﻭﺭﮐﻦ . . .

.

.

.

بزرگترین روانشناسان دنیایند ، دو چشمت 

این قدر که امیدوارم می کنند ، به زندگی . . .

.

.

.

لبانت قند مصری ، گونه هایت سیب لبنان را

روایت می کند چشمانت آهوی خراسان را

من از هر جای دنیا هرکه هستم عاشقت هستم

به مهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

به من شلیک کن

حتی اگر به هدف هم نزنی

برایت خواهم مرد . . .

.

.

.

 

ادامه مطلب ...