اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

عکس های دیدنی خارجی دی 92

عکس های دیدنی خارجی دی 92 تصاویر دیدنی خارجی عکس خفن خارجی دی 92 تصاویر زیبای خارجی دانلود عکس خارجی دیدنی تصاویر باحال خارجی 92


ادامه مطلب ...

sms اس ام اس ضد حال جدید 1 دی 92

sms اس ام اس ضد حال جدید 1 دی 92 اس ام اس ضدحال دی 92 مسیج ضد حال جدید دی 92 پیامک ضدحال جدید دی 92 اسمس باحال و خفن دی 92 پیامک های جدید خفن دی 92

sms اس ام اس ضد حال جدید 1 دی 92


sms اس ام اس ضد حال جدید دی 92


مثل چینی :اگر میخواهی برای یک روز معذب باشی
 مهمانی کن و اگر می خواهی برای یک
سال معذب باشی پرنده نگاهدار و
 اگر می خواهی مادام العمر معذب باشی زن بگیر



sms اس ام اس ضد حال جدید دی 92


دو راه برای خانم مهندس شدن هست:
اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی.
 یه شوهر مهندس پیدا کنی !!!


sms اس ام اس ضد حال جدید دی 92


خداوند زمین را آفرید و گفت :
به به چه زیباست.سپس مرد را آفرید و گفت : جانمی این دیگه آخرشه !
و بعد هم زن را آفرید و با کمی اخم گفت : اشکالی نداره آرایش میکنه


sms اس ام اس ضد حال جدید دی 92


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تیکه دار سنگبن دی 92

اس ام اس تیکه دار سنگبن دی 92 sms اس ام اس تیکه دار خفن دی 92 اسمس تیکه دار باحال دی 92 مسیج تیکه دار و کنایه دار جدید دی 92 مطالب کنایه دار خفن جدید زمستان 92 اس امس تیکه دار داغ 92


اس ام اس تیکه دار سنگبن دی 92


اس ام اس تیکه دار سنگبن دی 92


برای خیانت ، هزار راه است !
اما هیچکدام به اندازه ی تظاهر به
دوست داشتن کثیف نیست !


اس ام اس تیکه دار سنگبن دی 92


در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند که امروز ،
اینگونه دیوانه وار
 تشنه ی بازی کردن با آدم هایی ؟


اس ام اس تیکه دار سنگبن دی 92


خائن بودن که راحته !
یه کار سخت تر مثل وفادار بودنو امتحان کن !
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه داغ جدید دی 92 new sms

 sms اس ام اس عاشقانه خفن داغ دی 92 مطالب عاشقانه زیبا و جدید دی ماه 92 مطالب عاشقانه خفن جدید دی 92 جملات ناب عاشقانه دی 92 متن عاشقانه خفن دی 92 زیباترین مطالب عاشقانه زمستان 92 حرفهای عاشقانه خفن جدید دی 92

اس ام اس عاشقانه داغ جدید دی 92 new sms


اس ام اس عاشقانه داغ جدید دی 92 new sms

دستانت رو دور گردنم حلقه کن

این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است

اس ام اس عاشقانه داغ جدید دی 92 new sms

SMS Ziba

گفت : دوستت دارم

هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد

گفتم : خوب گشتی ؟

گفت : آره

گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی

اس ام اس عاشقانه داغ جدید دی 92 new sms

SMS Ziba

آرزو کن با من

که اگر خواست زمستان برود گرمی ِ دست ِ تو اما باشد

آرزو کن با من

“ما” ی ما ” من” نشود سایه ات از سر ِ تنهایی ِ من کم نشود

اس ام اس عاشقانه داغ جدید دی 92 new sms

SMS Ziba

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس و جوک خنده دار خفن زمستان 92

اس ام اس و جوک خنده دار خفن زمستان 92 اسمس خنده دار دی 92 مطالب خنده دار جدید دی 92 مسیج خنده دار زمستان 92 مطالب خنده دار و باحال اسمس داغ خنده دار اس امس خنده دار زیبا دی 92


اس ام اس و جوک خنده دار خفن زمستان 92 www.nadersms.ir

مورد داشتیم جدید

.

.

یکی از مواردی که هست , اینه که دختره با نامزدش بهم زده , چون با رنگ لاکش ست نبوده 

.

.

مورد داشتیم جدید

.

.

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﻰ ﻣﻴﻜﺮﺩﻩ ﻳﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﻧﺪﻩ ﭼﻨﺪﻩ

ﺯﺩﻩ ﻛﻨﺎﺭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺯ ﺩﻧﺪﻩ ﻳﻚ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﺮﺩﻩ :|

.

.

مورد داشتیم جدید

.

.

مورد داشتیم ..

که دختره داشته جی تی آی بازی میکرده،ماشین زیر دستش خاموش شده!!!

  ادامه مطلب ...

جملات کوتاه زیبا و جدید دی 92

جملات کوتاه زیبا و جدید دی 92 جملات قشنگ و جالب دی 92 مطالب زیبا و جدید دی 92 اسمس کوتاه جدید دی 92 سخنان زیبا و خفن دی 92 متن زیبا و باحال دی 92

جملات کوتاه زیبا و جدید دی 92


جملات کوتاه زیبا و جدید دی 92


من زندگی ام را به تو و تو را به تجربه ای ناتمام باختم

و اکنون گرفتار غمی هستم که زندگی ام را از من چپاول میکند

جملات کوتاه زیبا و جدید دی 92

SMS Jadid

به گوشت میرسه روزی که بعد از تو چی شد حالم

چه جوری گریه میکردم که از تو دست بردارم

نشد گریه کنم پیشت نخواستم بد شه رفتارم

نمیخواستم بفهمی تو که من طاقت نمیارم

جملات کوتاه زیبا و جدید دی 92

SMS Jadid

خدایا

بعد از رفتنش به حد مرگ خستم

دارم دیوونه میشم راحتم کن

جملات کوتاه زیبا و جدید دی 92

SMS Jadid

 

ادامه مطلب ...

sms اس ام اس دوست داشتن 1 دی 92

اس ام اس قشنگ دوست داشتن 92 اسمس دوست داشتن خفن 1 دی 92 پیامک جدید یکشنبه 1 دی 92 مسیج دوست داشتن زیبا و خفن جدید دی 92 مطالب واسه دوست داشتن دی 92


sms اس ام اس دوست داشتن 1 دی 92


sms اس ام اس دوست داشتن دی 92


دوستتــــ دارم گلایه از تکراری بودنش نکن
مشکل از مـــــن نیست تو زیادی دوست داشتنی هستی


sms اس ام اس دوست داشتن دی 92


خسته ام… از تـــــو نوشتن…!
کمی از خود می نویسم
این “منم” که،دوستت دارم…!

sms اس ام اس دوست داشتن دی 92



قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم”
دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …

sms اس ام اس دوست داشتن دی 92



بــه ارتفــاع ابــدیــت،دوستــت مــی‌دارم!
حتــی اگــر
بــه رســم پــرهیــزکــاری‌هــای صــوفیــانــه،
از لــذت گفتنــش،امتنــاع کنــم . . .

sms اس ام اس دوست داشتن دی 92


 
ادامه مطلب ...