اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

sms اس ام اس دوست داشتن 1 دی 92

اس ام اس قشنگ دوست داشتن 92 اسمس دوست داشتن خفن 1 دی 92 پیامک جدید یکشنبه 1 دی 92 مسیج دوست داشتن زیبا و خفن جدید دی 92 مطالب واسه دوست داشتن دی 92


sms اس ام اس دوست داشتن 1 دی 92


sms اس ام اس دوست داشتن دی 92


دوستتــــ دارم گلایه از تکراری بودنش نکن
مشکل از مـــــن نیست تو زیادی دوست داشتنی هستی


sms اس ام اس دوست داشتن دی 92


خسته ام… از تـــــو نوشتن…!
کمی از خود می نویسم
این “منم” که،دوستت دارم…!

sms اس ام اس دوست داشتن دی 92



قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم”
دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …

sms اس ام اس دوست داشتن دی 92



بــه ارتفــاع ابــدیــت،دوستــت مــی‌دارم!
حتــی اگــر
بــه رســم پــرهیــزکــاری‌هــای صــوفیــانــه،
از لــذت گفتنــش،امتنــاع کنــم . . .

sms اس ام اس دوست داشتن دی 92


  
خوشت بیاد خوشت نیاد
اشک غم از چشات بیاد اون سر دنیا که برى این دل من باهات میاد

sms اس ام اس دوست داشتن دی 92



تو را با ط دسته دار مینویسم
♥ طـــــو ♥ با همه فرق داری …

sms اس ام اس دوست داشتن دی 92



آسمانم انتهایش قلب توست
مهربان این آسمان از آن توست
آسمانم هدیه ای از سوی من
تا بدانی قلب من هم یاد توست

sms اس ام اس دوست داشتن دی 92



ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع
 ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
 تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام
 که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد