اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس زیبا با موضوع خدا مهر ماه 92

اس ام اس زیبا با موضوع خدا مهر ماه 92 اس ام اس خداوند مهر 92 اس ام سقشنگ خدا 92 اسمس خدا 92 پیامک زیبا و جدید خداوند 92 مسیج زیبا خداوند 92 sms sms jadid mehr 92 new sms

اس ام اس زیبا با موضوع خدا مهر ماه 92


هنوز دلخوشم به “خدا نگهدارت”

اگر نمی خواستی برگردی اصراری نبود که خدا مرا نگه دارد !!!

***

آزمودم دل خود را به هزاران شیوه ، هیچ چیز به غیر از یاد خدا شادش نکرد . .

***


خدایـــا ؛ ایـن روزهــا حرفهـــایم بوی ناشـــکری می دهنــد ... امـــا تـــو... بـه حســـاب تنهــایی و درد دل بگـــذار

***

میترسم از کسی که ازخدا نمیترسه... !!

***

هزار ارزوی بشر درمقابل یک تقدیر الهی محکوم به فناست ارزو دارم خدا بهترین و قشنگ ترین تقدیر ها را برایت رقم بزند

***

  

جام گیتی نماست این دل ما

خلوت کبریاست این دل ما

در دل ما جز او نمی گنجد

روز و شب با خداست این دل ما

***

بـــا تــــــو کــــه بـــاشــــــمـــ تـــــمامـــ دورهــــا ، نــــزدیــــکــــــنـــد ...

***

قصه اش طولانیست...

اما

خدایم میبخشد!!!!

***

خداوندا تو را سپاس هر که به من میرسد بوی قفس میدهد

جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا . . ..

***



یافته هایت را با باخته هایت مقایسه کن

اگر ” خدا ” را یافتی هر چه باختی مهم نیست . . .

***

قبل از خواب دیگران را ببخش و من قبل از اینکه بیدار شوی تو را بخشیده ام....

***

برترین ایمان آن است که معتقد باشی که هر جا تو هستی خداوند با توست

***

به خدا بگویید من ترک تحصیل کردم دیگر امتحان نگیر

***

پروردگارا داده هایتــــ،نداده هایتــــ و گرفته هایتــــ را شکر میگویم چون داده هایتــــ نعمتــــ،نداده هایتــــ حکمتــــ و گرفته هایتــــ امتحان استــــ

***

خداوند در خانه است این ما هستیم که به گردش میرویم

***

.. خدا .. را

در قلب کسانی دیدم که

بی هیچ توقعی .. مهربان اند .. !!...

***

برای گرفتن گواهینامه ایمان ، مطالعه قرآن ضروری است . . .

***

بزرگترین فاجعه زندگی یک انسان فراموش شدن از یاد *خداوند*است.

***

خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمه...

نگاه نکن به جرم من ،نگاه کن به کرمت...

***

چه زیباست تنها باشی همانند خدا، آنوقت تمام بودنت خداییست . . .

اس ام اس های مرتبط:

اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید پاییز 92

اس ام اس عاشقونه زیبا و قشنگ 1 مهر 92

پیامک عاشقانه زیبا و جدید مهر 92 love sms

اس ام اس و شعر عاشقانه جدید مهر 92 love sms

اس ام اس تنهایی جدید مهر 92 اس ام اس غمگین

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92 سخنان عاشقانه کوتاه و زیبا

اس ام اس خنده دار باحال جدید مهر 92


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد