اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92 اس ام اس جدید بهمن ماه 92 دانلود جدیدترین اس ام اس های 92 پیامک جدید 92 مسیج جدید و زیبا بهمن 92 سایت نادر اس ام اس 92

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92


مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92


در رویاهایت جایی برایم باز کن
جایی که عشق را بشود
مثل بازی های کودکی باور کرد
خسته شدم از بی جایی

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

هرقدر رفاقت بکنم می ارزی
اظهار صداقت بکنم می ارزی
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست
صدبار که یادت بکنم می ارزی

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

هنوز هم نمی دانم اینجا چه فصلیست
که من کال ماندم و به تو نمی رسم

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

  

چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است
شرم دارم که شکایت کنم از تنهایی

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

ماه من
نماز آیات می خوانم
وقتی گرفته ای

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

تقدیر من این است که با درد بسازم
از این دل نامرد دلی مرد بسازم
انگار قرار است که من داغ دلم را
با گریه ی چشمان خودم سرد بسازم

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم
خانه اش ویران باد
من اگر ما نشوم تنهایم
تو اگر ما نشوی
خویشتنی

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران میکنم
در غربتی تاریک و سرد از غم حکایت میکنم
امشب وجودم خسته است از سردی دل های سرد
آیا تو هم در یاد من هستی در این شب های درد ؟

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

دلا در عاشقی ثابت قدم باش
که در این ره نباشد کاری بی اجر
دلم رفت و ندیدم روی دلدار
فغان از این تطاول آه از این زجر

مطالب جدید زیبا و باحال بهمن 92

گاه این نازک دلم یاد رویت می کند
گاه با دیدار گل یاد بویت می کند
گاه با دلواپسی در کنار پنجره
از هزاران قاصدک پرس و جویت می کند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد