اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92

اس ام اس های عاشقانه جدید و خفن 92 دانلود اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید بهمن 92 پیامک عاشقانه لاو جدید بهمن 92

اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92


ای کاش روزهای دلتنگی من هم

مثل دوست داشتن های تو کوتاه می شد
  

اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




آن چیزی که تنگ شده دل است برای تو و جهان است

برای من جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد

مثلا آغوش تو جان می دهد برای جان دادن …


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




چقدر دلتنگ حضورت هستم

کاش تصویرت نفس می کشید


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92


  
نم کشیده ام بر دیوار اتاق

بس که لحظه های دور بودنت را

قطره هایی از باران دلتنگی باریده ام روی آن به یادگار

اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92





دلتنگی حس عجیبی است که گاهی “تـــو” را به یادم می آورد

گاهی یعنی همیشه ، گاهی یعنی الان

اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




با همه ی وجودت دلتنگشی

شماره اش رو هم میگیری اما دکمه ی سبز رو فشار نمیدی

چون میدونی اون خیلی پیش از این حرفا فراموشت کرده !

اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92





دلتنگی یعنی شماره ات را پاک کرده ام

و هر شماره غریبی به شوق اینکه تویی خوشحالم می کند


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




اینجا همه خوبند ، خیالت راحت !

من مانده ام و چهارتا هم صحبت

این گوشه نشسته ایم و دلتنگ توایم

من ، عشق ، خدا ، عقربه های ساعت

اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




“دلم” تنگ شده

واسه روزایی که “دلــــــــــــم” برای چیزی تنگ نمی شد


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92



برای ماهی با سه ثانیه حافظه تُنگ و دریا یکیست !

دست من و شما درد نکند که دل تنگ آدم ها را با یک عمر حافظه

توی تُنگ می اندازیم و برای ماهی ها دل می سوزانیم !


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




دلتنگی هایم را به رود اگر گویم می برد با خود

حراسم از دریا و مرگ ماهی هاست


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




از “نبـودنـت” دلگیر نیستم

از اینکه روزگاری “بـودی” دلگیرم


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه

که هر جا نگاه می کنی می بینیش …


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم

که این چنین دلتنگم ؟


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




تو که نمی آیی

تاج و تختی برای خودش به هم می زند …

دلتنگی !


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




آسمان به آسمان ، کوچه به کوچه ، رویا به رویا

هر جایی که می نگرم با منی اما دلم برایت تنگ می شود

اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92





یک نفر همیشه یک نفر نیست …

یک نفر گاهی همه است …

شاید حالا بتوانی بفهمی وقتی غروب یک روز پاییز دلم برای تو تنگ می شود

چه دلتنگی عظیمی را به دوش می کشم …


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




برای دلخوش کردن هیچکس

چیزى نگویید که بعدها دلیل دلتنگیش شود


اس ام اس عاشقانه جدید و خفن بهمن 92




تا خرخره پر از دلتنگی ام

مرسی دیگه میل ندارم



پیامک های دلتنگی عاشقانه
SMS DelTangi




دلتنگی محله ای ست پر ازدحامِ یادت که

در شلوغی اش نه تنها تو را پیدا نمی کنم

که خود را هم گم می کنم



پیامک های دلتنگی عاشقانه
SMS DelTangi




گاهی چه دلتنگ می شویم

برای یک مواظب خودت باش

برای یک هستم برای یک نوازش برای یک آغوش



پیامک های دلتنگی عاشقانه
SMS DelTangi




دلم برای کسی تنگ است که آمد

نمــاند و رفت و پـایـان داد به هرچه داشتم



پیامک های دلتنگی عاشقانه
SMS DelTangi




اینکه یواشکی دلتنگش باشی

خیلی بهتر از اینه که بهش بگی و هیچ جوابی نگیری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد