اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92 اس ام اس عاشقانه زیبا و خفن جدید دی 92 اسمس هاش عاشقانه زیبا و جدید دی 92 دانلود اس ام اس عاشقانه زیبا دی 92

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتـن هست
هنوز دنبال یه بهــــونه ای که بمـونـی

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

عبور تو از حوالی چشم های من
تنها اتفاق غیر منتظره ی زندگیم بود
چرا که من  همیشه منتظر نیامدنت بودم

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

هم آشوبگری و هم خاموش
کولی وار می توان دوستت داشت
همین که باد را به آغوش می کشی

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری از آن
چشمان خون سرد تو پیداست
که قلب تنگ سابق را نداری

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

خداوند پرسید : می خوری یا می بری ؟
گفتم می خورم ، اما افسوس که نمی دانستم لذت ها را می برند
و غصه ها را می خورند

  

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

خدایم را دوست دارم و با وفاتر از او سراغ ندارم
به رسم همین وفاداریست که کسانی را که دوست دارم به او می سپارم

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

از تمام دار دنیا
تنها یک چیز دارم : دوستت

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

فانوس شب وداع ، با هر سوسو
می گفت که آن کوچه ی رویایی کو
او بود و کمی شعر و هوایی ابری
امروز نه ابریست ، نه شعریست ، نه او

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

کارگر خسته ای سکه ای از جیب کت کهنه اش درآورد تا صدقه دهد
ناگهان جمله ای روی صندوق دید و منصرف شد
صدقه عمر را زیاد می کند

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

اندازه ی یه سر کبریت دلم برایت تنگ شده
کوچیکه ولی دنیا رو به آتیش می کشه

مسیج عاشقانه زیبا و خفن جدید 22 دی 92

خدا تو را برای عاشقانه زیستن به من نداد
برای شاعرانه زیستن ز من گرفت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد