اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اسمس جدایی و جدید زمستان 92 sms jadid

اسمس جدایی و جدید زمستان 92 sms jadid اس ام اس های جدایی خفن جدید 92 دانلود اس ام اس جدایی باحال جدید 92 پیامک های جدایی جدید 92 مطالب جدایی jodaee مسیج جدایی اس ام اس جدایی 92

اسمس جدایی و جدید زمستان 92 sms jadid


اسمس جدایی و جدید زمستان 92 sms jadid


از تراکم ابرها می ترسم

می روی چتری برایم بگذار

تنها زیر شلاق باران می ترسم
  

اسمس جدایی و جدید زمستان 92 sms jadid




ای کاش آشنایی ها نبود

یا به دنبالش جدایی ها نبود

یا مرا با او نمی کردی آشنا

یا مرا از او نمی کردی  جدا



اسمس جدایی و جدید زمستان 92 sms jadid



رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم
  

اسمس جدایی و جدید زمستان 92 sms jadid




او می رود دامن‌کشان

من زهر تنهایی چشان

و سال هاست

رفتنش هر غروب

در ذهنم تکرار می شود


اسمس جدایی و جدید زمستان 92 sms jadid




بدون اینکه ماری در کار باشد

مزه ی زهرمار را می چشم وقتی نیستی



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




تا نباشد این جدایی ها

نداند قدر یاران را

کویر خشک می داند

بهای قطره باران را



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




ندارم لحظه ای از تو رهائی

امان از عشق و این رهائی

تمام ترس من ناگفته پیداست

مبادا بین ما افتد جدائی



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




گفـــــته بودم بی تـــو سخــــت میگذرد بـی انـصـاف

حـــــرفم را پس می گــیرم

بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـی گــــــذرد …



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




جدا ماندن از کسی که دوستش داری

فرقی با مردن ندارد

پس عمری که بی تو می گذرد

مرگیست به نام زندگی



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




چشمامو وقف تــو کردم

دل به خلوت تــــو بستم

هم ترانه پس کجایی ؟

من که مردم از جدایـی

دل شکسته و غــریبم

جون میدم اگـــه نیایی

نظرات 1 + ارسال نظر
nader شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 20:54

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد سالها رفت و دل ساده من سنگ نشد ذهن من بستر صد خاطره با یاد بود نامت از صفحه این خاطره کمرنگ نشد... خوشحال میشم اینم به متن اضافه بشه ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد