اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

پیامک های دوست داشتن جدید و باحال زمستان 92

پیامک های دوست داشتن جدید و باحال زمستان 92 پیامک دوست داشتن زیبا و خفن زمستان 92 دانلود اس ام اس قشنگ دوست داشتن 92 مسیج دوست داشتن زیبا و قشنگ 92 دانلود اس ام اس دوست داشتن 92


http://s2.picofile.com/file/7969316662/%D8%AF%D9%84%D8%AA%D9%86%DA%AF%DB%8C.jpg

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم ، تو را دوست دارم
 
 
پیامک های دوست داشتن جدید و باحال زمستان 92


خیلی دوستت دارم ، ده تا !

مثل روزهای کودکی مان !

عمیق ، پاک و بسیــار …


پیامک های دوست داشتن جدید و باحال زمستان 92



تا زمانیکه به عمق واقعی انسانها پی نبرده ای

دوستشان نداشته باش

زیرا عمیق ترین زخمها زخم خنجر کسی است

که با تمام وجود دوستش داشتی



پیامک های دوست داشتن جدید و باحال زمستان 92


اگر دوست داشتن ِ تو

را فریاد بزنم

تاب نمی آورد این کوه ِ مقابل!
  

پیامک های دوست داشتن جدید و باحال زمستان 92


اسراف میکنم در دوست داشتنت

خدا اسراف کنندگان  عاشق را

دوست دارد…!



پیامک های دوست داشتن جدید و باحال زمستان 92


محبت تو را می پذیرم بی آنکه دغدغه فردا داشته باشم

چون می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

پیامک های دوست داشتن جدید و باحال زمستان 92



گفتند دوست دارم چند بخشه ؟

گفت : کارش از روستا و بخش و شهر و کشور گذشته !

یه دنیاست



پیامک های دوست داشتن جدید و باحال زمستان 92


فرقی ندارد

شرق یا غرب

شمال یا جنوب

من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز


پیامک های دوست داشتن جدید و باحال زمستان 92


“دوستت دارم”پریشان شانه میخواهی چه کار ؟

دام بگذاری اسیرم دانه میخواهی چه کار ؟

تا ابد دور تو میگردم بسوزان عشق کن

ای که شاعر سوختی پروانه میخواهی چه کار ؟


پیامک های دوست داشتن جدید و باحال زمستان 92


شمــردن بلــد نیستــم

امــا تا دلت بخــواهد دوست داشتــن بلــدم

یک وقتهــایی هــم می شــود که

یکــی را ، دو بــار دوست داشتــه باشــم



اس ام اس دوست داشتنی
SMS Dooset Dashtani




من بلد نیستم دوستت نداشته باشم

بلد نیستم حرف دلم را نگویم

حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت

بلد نیستم نخندم وقتی باتوم

حتی اخم کنم وقتی ناراحتم

من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد