اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

انواع اس ام اس های جدید و زیبا دی 92

انواع اس ام اس های جدید و زیبا دی 92 اس ام اس قشنگ و جدید دی 92 مطالب جدید و قشنگ دی ماه 92 دانلود اس ام اس های زیبا و جدید دی ماه 92 اسمس جدید خفن دی 92

انواع اس ام اس های جدید و زیبا دی 92

انواع اس ام اس های جدید و زیبا دی 92

میان مرغان مهاجر

آنکه در انتهاست شاید ضعیفترین باشد

اما دلبسته ترین است
  


انواع اس ام اس های جدید و زیبا دی 92



تو لبخند میزنى

گل سرخ معنا میشود …



انواع اس ام اس های جدید و زیبا دی 92


صبح بود ازخواب پریدم

دنبال گوشیم بودم بعد ازاینکه هزار جا رو گشتم پیدا شد

نمیدونم چرامنتظریه پیام بودم

هه یادم نبود خیلی وقته رفته

  
انواع اس ام اس های جدید و زیبا دی 92


به خدا دل آلزایمر نمیگیرد

بفهمید آدم ها



انواع اس ام اس های جدید و زیبا دی 92


هی رفیق!

دلم کمی دروغ چرا؟ خیلی زیاد بهانه ات را میگیرد



انواع اس ام اس های جدید و زیبا دی 92


با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست با من فقط راه بیا



انواع اس ام اس های جدید و زیبا دی 92


دوستت داشتم

ولى توگفتى بچه اى این حرفت خیلى بهم برخورد

رفتم تا بزرگ شوم ولى اونقدربزرگ شدم

که یادم رفت چرا دوستت داشتم



انواع اس ام اس های جدید و زیبا دی 92



تو جا زدی

من جا خوردم

او جا گرفت

همین یک جابجایى جانم را گرفت



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




از فرهاد پرسیدم : هنوز به شیرین فکر می کنی ؟

گفت : آهسته ای دوست ، لیلی خواب است



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




حال این روزهای من

خلاصه می شود دریک کلمه … خسسسسسسسسته …

خسته ام ازدنیایی که آدم هایش ماسک عاشقی دارن

خسته ام ازجایی که برای دیگران نفس میکشم

دلم یک عالمه آرامش می خواهد



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




اگه بودنتون به زندگى کسى معنى میده

زندگیش رو بى معنى نکنین



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




یه دوستت دارم هایی هم هست که می دونی دروغه ها

ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد