اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92 مسیج احساسی زیبا و قشنگ دی 92 متن عاشقانه احساسی Love Lyrics .پیامک عاشقانه احساسی باحال ماه دی 92


متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92


اصراری برای آمدنت ندارم

تو را لحظه ای می پذیرم
که با دل خود بیایی نه با اصرار من

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



ای خدا
خون ما جاری به عشق کیست

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



شیرین بهانه بود
فرهاد تیشه میزد تا نشنود صدای مردمانی که در گوشش می خواندند
بفهم دوستت ندارد

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است
باش فردا که دلت با دگران است

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟
اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92


  
آرزویم با تو بودن با تو موندن است ، حتی اگر فقط یک شب باشد
دوست دارم زمان در عشق تو بگذرد ، دوست دارم با تو جان گیرم
با تو جان ببازم ، تو اجازه دادی عشقت را احساس کنم
تو به من دل سپردی من هم دلمو باختم ، پس با تمام وجود میگویم تو را می پرستم

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟
عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



به یاد آشنایان آشنا باش
به پیوندی که بستیم با وفا باش
همیشه یاد تو در خاطرم هست
تو هم هرجا که هستی یاد ما باش

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



اشک ها اسکی سوارانی ماهرند که از زیر چشم ها شروع به حرکت می کنند
و از گونه ها با مهارت می پرند و در کنار لب ها از خط پایان می گذرند

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



به درد هم اگر خوریم قشنگ است
به شانه ، بار هم اگر بردیم قشنگ است
در این دنیا که پایانش به مرگ است
برای هم اگر مردیم قشنگ است

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



یک نفر هست که از پنجره ها
نرم و آهسته مرا می خواند
گرمی لهجه ی بارانی او
تا ابد توی دلم می ماند

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



تورا در قلب شعرم می گذارم
به نام عشق آن را می نگارم
تمام حرف من در شعر این بود
تو را تا بی نهایت دوست دارم

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



کاش بودم تک درختی در میان قلب تو
تا وجودم میوه می داد از محبت های تو

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



میان بندگانت هرچه دیدم هوس ها جانشین عاشقی بود
به دستان دروغین محبت گلی دیدم شبیه رازقی بود

متن های احساسی و زیبا و باحال دی 92



به امید چتر فردایت خیس بارانم
از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم


نظرات 1 + ارسال نظر
nader شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 21:21

تو ماه را دوست داری .... من ماه هاست تو را.... خیلی ممنون به واسطه پنجره مجازی شما تقدیم به کمیاب عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد