اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92

پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92 پیامک غمگین جدید و زیبا دانلود پیامک های غمگین قشنگ 92 اسمس غمگین قشنگ sad sms  پیامک زیبا ماه دی 92 پیامک های قشنگ دیماه 92
پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92

پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92

ارزش بودنت را همیشه از اندیشه ی یک لحظه نبودنت می توان فهمید


پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92
پروانه صفت چشم به او دوخته بودم
وقتی که خبردار شدم سوخته بودم
خاکستر جسمم به سر شمع فرو ریخت
این بود وفایی که من آموخته بودم


پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید
و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری
برایت آرزوهای خوب دارد


پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92
از استخوانم برایت قلمی می سازم
و از خونم مرکب تا بنویسم دوستت دارم


پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92
من که در پیله ی خویش شوق پروانگی از یادم رفت
لااقل موقع رفتن بسپار ابر جای تو ببارد به سرم
ماه جای تو بتابد به شبم و سرانگشت بزند گاهگاهی به دلم
شاید این تلخی ایام غم انگیزم را باز با یاد تو از یاد ببرم

 
 
پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92

به ماه تولدم رسیده ام و تو هنوز نیامدی
شاید منتظری به ماه مرگم برسم و بیایی


پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92
آرزوهایم هوایی شده اند
مدام بر باد می روند



پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92

گر بدانم که خواب تو را بیشتر خواهم دید ، برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم
اگر بدانم که مردگان تو را بیشتر خواهند دید ، برای همیشه دیدن تو قید زنده بودن را خواهم زد
عشق بها دارد ، من و تو بودیم و یک دریا عشق ، حالا من هستم و یک دنیا اشک
آری ، عشق بها دارد



پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92
در ســــتایش ِ چشــــم هایــت شــعری نــمی توان گفت
خاضـــعانه تنــها بــاید تماشـــا کــرد  مســت شد  رهــا شد


پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92
تو رفتی
انگار که من از اولش نبودم
من ولی می مانم انگار که تو تا آخرش هستی


پیامک غمگین و قشنگ احساسی جدید دی ماه 92
تــو به رفتنت ادامه بده
این اشک ها ربطی به تــو ندارد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد