اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92 اسمس عاشقانه قشنگ غمگین 92 دانلود اس ام اس عاشقانه خفن 92 مسیج عاشقانه زیبا جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 92 love and sad sms

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92


اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92


درخت دلتنگ تبر شد

وقتی پرنده ها سیم های برق را

به شاخه هایش ترجیح دادند
  

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




دلم ساعتی می خواهد

که مانده باشد روی ساعت های با تو بودن


اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92



همیشه می گفتند ترک عادت موجب مرض است

اما این بار موجب مرگ می شود ترک عادت با تو بودن !

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92


  

مجنون همیشه مرد نیست

گاهی مجنون دخترکی تنهاست که زمانی لیلی کسی بوده !


اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92



فقط غروب جمعه نیست که دلگیر است

کافیست دلت گیر باشد

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




حوصله ام سر رفته است !

کاش میشد جای دست روی دست گذاشتـن

دست توی دستت می گذاشتم

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




همچنان به صدای قدم‌هایی گوش سپرده‌ام

که نزدیک می‌شوند و نمی‌رسند دور می‌شوند و نمی‌روند

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




این روزها جواب صداقت را با دروغ می دهند

جواب محبت را با بی محبتی می دهند

جواب با وفایی را با بی وفایی

و جواب دوستی را با دشمنی

چه خوب آرایه “ تضاد ” را به کار می برند

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




مرگ خبر که نمی کند

یک روز می بینی نیامدم یعنی که نیستم

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




آدم ها فراموش نمی کنند

فقط دیگر ساکت می شوند … همین !

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




برف ببارد یا باران !

برای باور زمستان همین جای نبودنت کافی ست

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




غم که نوشتن ندارد

نفوذ می کند در استخوان هایت

جاسوس می شود در قلبت

و آرام آرام از چشم هایت می ریزد بیرون …

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




یه لحظه هایی تو زندگی هست که

سرجمع دو دقیقه هم نبوده اما یه عمره یادش داره ما رو داغون می کنه

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




خوش به حالت حوا

خودت بودی و آدمت وگرنه آدم تو هم هوایی میشد

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




برای بعضی درد ها نه می توان گریه کرد نه می توان فریاد زد

برای بعضی دردها فقط می توان نگاه کرد و بی صدا شکست

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




از کسی که دلش گرفته نپرسید چرا ؟

آدما وقتی نمی تونن دلیل ناراحتی شون رو بگن دلشون بیشتر می گیره

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




به بالشی که زیر سرمون می ذاریم می شه دروغ گفت ؟

چی بگیم ؟ بگیم خواب بودیم و خواب بد دیدیم ؟

خر که نیست ! بالشه ! می فهمه !

نه بالش جان ، دلم براش تنگ شده بود !

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




چقدر خوب می شد اگر یک بار فقط یک بار

آسمان به زمین بیاید تا وقتی که اشک می ریزم

نگویند مگر آسمان به زمین آمده ؟

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




همیشه وقتی دلتنگ می شوم باران می بارد

بگذار این بار باران دل تنگ شود و من ببارم !

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




تقدیر من این است که با درد بسازم

از این دل نامرد دلی مرد بسازم

انگار قرار است که من داغ دلم را

با گریه ی چشمان خودم سرد بسازم

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




بدترین درد مردن نیست

دل بستن به کسیه که کنارت نیست

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




سپید یا سیاه فرقی نمی کند

بی حضور سبزت سپیدهای عاشقانه ام را

با خودکار سیاه می نویسم تا عمری عزادار نبودنت باشند !

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




دل اگر بستی محکم نبند !

مراقب باش گره کور نزنی

او می رود و تو می مانی و یک گره کور

اس ام اس های عاشقانه و غمگین زیبا 21 دی 92




من زانو هایم را در اغوش کشیده بودم

آنگاه که تو برای در آغوش کشیدن دیگری به زانو درآمدی



استاتوس غمگین عاشقانه جدید
SMS Ghamgin




چـقدر سخته وقتی همه سراغ کسی رو ازت میگیرن

که فقط تو میدونی که دیگـه نیست

سخت ترش وقتیه که مجبوری لبخند بزنی و بگی : خوبه !



استاتوس غمگین عاشقانه جدید
SMS Ghamgin




باید جشن بگیرم

اشک هایم دوباره با من آشتی کرده اند



استاتوس غمگین عاشقانه جدید
SMS Ghamgin




تو رفته ای و من افتاده ام

تو از دست من از پا



استاتوس غمگین عاشقانه جدید
SMS Ghamgin




من انتظار تو را می کشم

تو مرا از انتظارت می کشی

لعنت بر هر چه فتحه و کسره و ضمه



استاتوس غمگین عاشقانه جدید
SMS Ghamgin




دلم به لکنت افتاده

مدام هق هق می کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد