اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92

پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92 جملات غمگین قشنگ زمستان 92 دانلود اس ام اس غمگین جدید دی ماه 92 جدیدترین اس ام اس های غمگین 92 پیامک های غمگین جدید زمستان 92

پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


به سلام ها دل نمی بندم
از خداحافظی ها غمگین نمی شوم
دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


خدایا اگر سوزم سزا باشد
اگر دردم دوا باشد
ازین بدتر کجا باشد
که یار از من جدا باشد


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


امشب که محتاج تو ام جای تو خالی است
فردا که می یایی به سراغم نفسی نیست


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


بدون که همیشه چشم انتظارم ، بدون که تو خیالتم تنها نیستی
بدون که یه جایی یه کسی همه ی دنیاش تو هستی
اینو بدون که با فاصله ها هرگز کمرنگ نمی شی


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92

  
عشق یعنی پاک ماندن بسیار
آب ماندن در مسیر انجماد
در حقیقت عشق یعنی سادگی
در کمال برتری ، افتادگی


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


خنده بهترین اسلحه جنگ با زندگیه
امیدوارم همیشه مسلح باشی عشقم


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


اگر در معرفت یکتا نبودی دلم بیهوده رسوایت نمی شد


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


قطره های باران شیشه ها را شست
از دل تنگ من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


جان تو را می خواند
رازش چه کس می داند
حوری عشق من
نازش به گل می ماند


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


در ماهیتابه ی عشقت سوختم ، بی انصاف روغن بریز


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


افسار دلم دست خدا بود چنین شد
ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟
مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت
گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد ؟


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


آسمونی یا زمینی هرچی هستی نازنینی
تو قلب کوچک من هنوزم عزیزترینی


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


تو گفتی تا شقایق هست زندگی باید کرد
شقایق هست تو نیستی ، چه باید کرد ؟


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد
پس خدانگهدار می گویم شاید از سر اتفاق ، یک نفر دست هایش تکان بخورد


پیامک و نوشته های غمگین و زیبا زمستان 92


جای خالیت تو دلم مرگ رو بهونه میکنه
تو نباشی روزگار منو دیوونه میکنه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد