اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92 اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید دی 92 مسیج عاشقانه جدید 21 ام دی 92 دانلود اس ام اس عاشقانه خفن زمستان 92 اسمس های عاشقانه زیبا و جالب دی 92 جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و متن عاشقانه 92

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


بر آن سریم کزین قصه دست برداریم
مگر عزیز من ، عشق دست بردار است
کسی بجز خودم ای خوب من چه می داند
که از تو ، از تو بریدن چقدر دشوار است
مخواه مصلحت اندیش و منطقی باشم
نمی شود به خدا ، پای عشق در کار است



اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


هر دیده که عاشق است خوابش ندهید
هر دل که در آتش است آبش ندهید
دل از بر من رمید ، از بهر خدای


اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92



ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم
ولی دیدم هیچ چیز تلخ تر از ندیدنت نیست !


اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


صدایت برایم از عاشق بودنت می گوید
نگاهت برایم از محبت و دوست داشتن می گوید
اما بودنت گویا بهشت ماست
  

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92



تو را من چشم در راهم شبان هنگام
وزان دل خستگانت راست اندوهی فراهم
تو را من چشم در راهم
گرم یاد آوری یا نه
من از یادت نمی کاهم
تو را من چشم در راهم


اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


زندگی نیست به جز عشق ، به جز حرف محبت به کسی
ورنه هر خار و خسی زندگی کرده بسی


اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


قلب تو هرجا باشد گنج تو هم همان است
پائولو کوئیلیو


اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


زندگی آنقدر ارزش دارد که به خاطر آن از همه هستی خود مایه بگذاریم
تا قصری باشکوه از مهربانی ، محبت ، عشق و دوستی بنا کنیم
و زندگی آنقدر بی ارزش است که نباید به خاطر آن دلی را بیازاریم
و برای رسیدن به قله های فانی دنیا دست به هر کاری بزنیم

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92

 
در هر رفتنی رسیدنی نیست
ولی برای رسیدن راهی جز رفتن نیست

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


سراغ کلبه ی ما را کسی جز غم نمی گیرد
خوشا روزی که غم گم کند ویرانه ی ما را
ا

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


هر خاطره زخمیست که من یاد تو باشم
هر یاد تو دردیست که بیمار تو باشم


اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


شیشه می شکند و زندگی می آید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنیست
پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


بگذار عشق خاصیت تو باشد
نه رابطه ی خاص تو با کسی

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


سیلی واقعیت رو درست اون وقتی می خوری که وسط زیباترین رؤیا هستی

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


مـُـسـآفـر کناری ام که پـیـاده شـد
پـنـجـره ای گـیـرم آمـد بـاقی مـسـیـر را گـریـسـتـم

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


اگر بتوانی دیگری را همانطور که هست بپذیری و هنوز عاشقش باشی
عشق تو واقعی است

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


تو با من بازی می کنی من با تو عاشقی
و دیگران را ببین که چگونه محو تماشای این بازی عاشقانه اند

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


این دلِ بی‌صاحب‌ مانده
خانه‌ی کُلنگی شده‌است انگار
اجاره نمی‌رود دیگر!
بیا بکوبیم ، از نو بسازیم

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


بد بیاری مال وقتیه که  بــــد ، بی یــــــاری

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


من دلم گرفته
هر چه می روم نمی رسم
رد پای دوست
کوچه باغ عشق
سایبان زندگی کجاست ؟

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


هرچه من  دل می دادم تو دل می بریدی

دل هایمان خوب بـُر خورده بود اگر زیر و رو نمی کشیدی!


اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92

من با چشمانی نمور زندگی را به سلیقه چشمانت چیده ام
تو اما هنوز بوی دلتنگی می دهی

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


گاهی دلم به اندازه ی یک مجلس ختم می گیرد
حتی اگر تمام خیابان ها را آذین بسته باشند

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


چقدر لذت بخش است احوالم این روزها
شده ام شبیه موهایت در بــــــــــــــــــاد

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


هرکه مرا می‌بیند عاشق تو می‌شود
از چشم‌هایم  به خانه‌ی دلم برو

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


تو را خدا نمی‌خواهد که برگردی
وگرنه آمدن نه بال می‌خواهد نه کفش و عصای آهنین

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید 21 دی 92


گیسوهات را بگو
دست از سر باد بردارند
دارد به کوه می زند خودش را


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد