اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92 جملات خنده دار جدید 20 ام دی 92 اسمس خنده دار جدید دی 92 مطالب خنده دار جدید دیماه 92 پیام کوتاه خنده دار جدید 20 دی 92 مطالب خنده دار و زیبا دی 92

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92


جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92


گوشی موبایلم تو دستم بود .
دوستم میگه :این گوشیته؟
میگم:پــ نــ پــ کنترل تلوزیونمونه گرفتم تو دسم گم نشه
یکی داشته ماهی میگرفته دوسش میگه داری ماهی میگری میگه:پــ نــ پــ دارم پشتک میزنم

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


یکی رو دماغش چسب زده بود .

دوسش بهش میکه دماغتو عمل کردی میگه :پــ نــ پــ زنبور نیش زده قایمش کردم

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.

  

رفتم دکتر (90 سالشه) به من میگه: مریضی؟ میگم: پـَـــ نــه پـَــ اومدم خاطرات جنگ جهانی رو با هم مرور کنیم.

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


داشتم یه گربه رو تو سبد می بردم صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود …
دختره میگه گربس؟! پـَـــ نــه پـَـــ نهنگه اختلال ژنیتیکی پیدا کرده !!!

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


با دوستم تو صف عابر بانک وایستادیم یارو با موتور اومده بقلمون میگه عابر بانک سالمه؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ خرابه ما اینجا وایستادیم نوبتمون بشه با دکمه هاش اتل متل توتوله بازی کنیم

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


یه کف گرگی زدم تو صورتش
میگه: خواستی عصبانیتتو روم خالی کنی؟
گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ خواستم بگم آی لاو یو

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده
میگه میخوای بند نافو ببری؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!!

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


دارم چایی می خورم داغ بود سوختم داداشم می پرسه سوختی؟
می گم پـــ نه پـــ رفتم مرحله بعد!!!

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


با کامیونم زیر پل گیر کردم. پشت سرم هم چند کیلومتر ترافیک راه افتاده…
افسر رسیده بعد از اینکه بیسیم زده میپرسه، گیر کردی؟
: پـ نـ پـ جون جناب این پل رو بار زده بودم ببرم برسونم وسط راه گازوئیل تموم کردم.

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


رفتیم رستوران گارسون اومده میگه:منو بیارم خدمتتون؟؟؟
پ نه پ…
علم غیب دارم خودم حدس میزنم و سفارش میدم…

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


- آخه تو آدمی؟؟؟؟؟
- پَ نه پَ؛ تو آدمی!
بخشهایی از مکالمه آدم و حوا !

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


گاو اولی : ماااااااااااااااا
گاو دومی : مااااااااااااا؟؟؟؟؟
گاو اولی : پَ نــه پَ اونا !

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


سر کلاس دستمو بلند کردم استاد میگه سوال داری ؟
پَــ نَ پَـــ ” های هیتلر”

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


حواسم نبود با صورت رفتم تو در، میگه ندیدیش؟
میگم پـــ نه پــــــ من دارکوبم مى خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو

.

.

.

جملات طنز و خنده دار په نه په جدید 20 دی 92

.

.

.


به یارو راننده میگم: آقا اگه میشه یکم سریعتر ، الان هواپیما میپره…
میگه: بسلامتى مسافرین؟
پــ نه پـــ فندک هواپیما دیشب دستم جامونده، میرم بدم به رانندش!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد