اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

جملات غمگین و احساسی زیبای جدیددی 92

جملات غمگین و احساسی زیبای جدیددی 92 جدیدترین جملات غمگین و احساسی دی ماه 92 دانلود جملات غمگین قشنگ و زیبا زمستان 92 اس ام اس غمگین جدید دی ماه 92 بهترین جملات غمگین و زیبا زمستان 92 سایت اس ام اس سایت نادر اس ام اس
جملات غمگین و احساسی زیبای جدیددی 92

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92

تمام بیچارگی زلیخا از روزی شروع شد
که یوسف را به غلامی قبول کردند
بیچارگی من هم از روزی شروع شد که تو را دیدم

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92



اینجا زمین است ، ساعت به وقت انسانیت خواب است
دل عجب موجود سخت جانی است
هزار بار تنگ میشود ، میشکند
میسوزد ، میمیرد ! و باز هم میتپد

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92



نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان
شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی !

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92


  
جای خالیت را نفس عمیق می کشم
عطرت از تو باوفاتر است

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92



سنگ هایی که به دیوار فراق تو زدم
کعبه می شد من اگر خانه بنا می کردم

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92



از ما که گذشت
ولی به دیگری موقتی بودنت را گوشزد کن
تا از همان اول فکری به حال جای خالیت کند

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92



زیباترین شب زمین
شبِ پر از نگاه تو
دعای من برای تو
خدای من پناه تو

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92



درد اینجاست که
نمی شود درد را به هیچ کس حالی کرد

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92



خونه ی اجاره ای داری برای یه آدم تنها
قلبشو پیش میده
جونشو ماه به ماه

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92



عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم
همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92



تو تک ستاره منی
منم اسیر بودنت
از ته دل داد می زنم
می میرم از نبودنت

جملات غمگین و احساسی زیبای جدید دی 92




بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب
بیمار خنده های توام
بیشتر بخند
استعداد عجیبی در شکستن داری
قلب ، غرور ، پیمان
استعداد عجیبی در نشستن دارم
به پای تو ، به امید تو ، در انتظار تو


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد