اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92

جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92 جملات طنز و خنده دار هفتدهم دی ماه 92 متن های خنده دار جدید دی 92 اس ام اس خنده دار قشنگ 92 اس ام اس خیلی خنده دار باحال دی 92 مطالب خنده دار خفن دی 92

جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92


سر کلاس معارف بودیم

وسط امتحان کتاب باز کردم

بغلیم گفت تقلب می کنی؟

گفتم پ نــه پ  دارم درس می خونم
  

جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92





رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم

یارو میپرسه نذریه؟

میگم پ ن پ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92




رفتیم رستوران

گارسون : چیزی میل دارین

من : پَ نَ پَ اومدیم ببینیم اگه تو اشپزخونه چیزی کم دارین بریم بگیریم


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92




پسر خالم با فک و فامیل خودش و نامزدش رفته محضر !

حاجیه می گه سلامتی اومدین عقد کنید؟

اونم در اومده گفته پـَـــ نــه پـَـــ اومدم نن جونمو برای شما صیغه کنم ، اینارم آوردم شاهد !

جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92




با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش

دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم
  

جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92





میخواستم بخوابم به برادرم گفتم لامپو خاموش کن

گفت نورش اذیت می کنه؟

گفتم : پــَ … گفت: جرات داری بگو؟

گفت : پتو می کشم سرم خوب

گفت آفرین بلاخره آدم شدی

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فکر کردی تا ابد الاغ می مونم


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92





نصف صورتم ورم کرده رفتم دکتر، دکتره می گه آبسه کرده؟

میگم پ نــه پ باده اون ور صورتم خوابیده!!!


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92





تو یه ساختمون نیمه کاره با کلاه ایمنی وایسادم

کارگره میگه مهندس کلاه گذاشتی آجر تو سرت نخوره؟

گفتم پ نــه پ میخوام آقای ایمنی بیاد با هم کلیپ انیمیشن بازی کنیم


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92




رفته بودم خونه عمم وقتی برگشتم

مامانم گفت : اِ اومدی؟

من : پَ نَ پَ هنوز خونه عمم یه نیم ساعت دیگه میام


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92




عاقد : آیا بنده وکیلم ؟

پَـــ نه پَـــــ متهمی !

الان پاتو از عروسی بذاری بیرون ، یگان ویژه میریزه خلع سلاحت میکنه‬ !


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92





بابا میگه بیا این پریز برقُ درست کن

رفتم درست کنم میگه : کنتور برقُ بزنم؟

پَـــ نه پَــــ اول با زبون خوش بگو منُ نگیره اگه گوش نکرد بزنش‬

جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92





رفتیم مدرسه واسه گرفتن کارنامه

مدیر : اومدی کارنامه بگیری؟

پَ نَ پَ اومدم حال شما رو بپرسم


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92





رفتم آسایشگاه ، برای دیدن سالمندان !

مسئولش میپرسه : اومدی عیادت ؟

پـَـــ نه پـَــــ اومدم دوتا از این پیرمردا رو ببرم بزرگشون کنم


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92




دارم حرف میزنم هی زبونم میگیره

بابام میگه: چته زبونت بند اومده ؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام حرف بزنم اینجا بد آنتن میده!!!


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92





تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه

یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می‌خوای گاز بزنی‌؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ من می‌خوام ببلعم !


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92






کمرم درد می کنه یه پارچه بستم بهش

داداشم میگه کمرت درد می کنه؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ادای داداش کایکو رو در بیارم.


جملات خنده دار باحال جدید 17 دی ماه 92





رفتم باغ وحش از نگهبانه میپرسم : ببخشید آقا ،قفس شیرا کجاست ؟

میگه بازدید کننده ای ؟

پـــَ نه پــَــ از اقوامشون هستم ! اینورا کار داشتم گفتم یه سری بهشون بزنم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد