اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92 اسمس کوتاه احساسی قشنگ زمستان 92 مطالب کوتاه احساسی زیبا و باحال دیماه 92 جملات کوتاه احساسی قشنگ و جدید زمستان 92 پیامک کوتاه احاسی زیبا و خفن دی 92

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92


اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92


بس است
 میهمان داریم
 بیا و آبروداری کن
نگذار بفهمند پشت این نقاب خندان خیس می شوی
با چشمانم هستم

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.


زندگی تلخ ترین خواب من است
خسته ام خسته ازاین خواب بلند

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



مرا دوست داشته باش اما تجربه ام نکن
برای آموختن ابزار مناسبی نیستم

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.


  

نمى دانم چرا بعد از تو
آسمان چشم هایم همیشه ابرى است

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



کاش تو که آسمان شدی
من مث دریا می شدم
عکست می افتاد روی موج هام
من با تو تنها می شدم

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



رفته اى؟؟؟
بعضیها بهش می گن قسمت
اما من تازگیا بهش می گم به درک

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



حوا که باشى
بعضى ها هوا برشان می دارد که آدمند

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



بعضى ها را در جوب باید شست
تا لجن ها همه خوشحال شوند که کثیف ترازخودشان هم هست

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



قسمتى ازمتن موجود نیست
بقیه ى متن هم موجودنیست
اصلأ متنی درکارنیست
فقط خواستم بگم بیادتم

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



درست است که اشتباه از من بود
اما سوء تفاهمی بود که دهانم که هیچ
تمام بدنم را سوزاند از آش نخورده
بدان که هر موقع که عزم آمدن کردی فکر دیر بودن را نکن
من با آغوشی باز تو را به سینه میفشارم

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



زیاد از حد خود را تحت فشار نگذار
بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد که انتظارش رانداری

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



دود اگر بالا نشیند کسرشان شعله نیست
جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



خدایا
درانجماد نگاه های سرداین مردم
دلم برای جهنمت تنگست

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



کاش توى جاده هاى زندگى
خنده هم از گریه سبقت مى گرفت

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



عشق با حسرت دیدار تو بودن زیباست

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



میدونی غربت یعنی چی؟
یعنی ازصدا و نگاه کسی که دوستش داری ، دورباشی

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



شب را دوست دارم
چرا که در تاریکى چهره ها مشخص نیست
و هر لحظه این امید در درونم ریشه میزند که
آمده اى! ولى من ندیدمت

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



دو چیز ازیاد آدم ها نمیره
دوستای خوب و روزهای خوب و یه چیزی همیشه به یادگار می مونه
روزهای خوبی که بادوستان خوب گذشت

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



زیاد خوب نباش زیاد دم دست هم نباش
زیاد که خوب باشى دل آدم ها را مى زنى
آدم ها این روزها عجیب به خوبى به شیرینى آلرژى پیدا کرده اند
زیاد که باشى ، زیادى مى شوى

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



سری را که درد نمیکند دست مال نمیبندند
اما سر من درد میکند برای دستی که مال تو باشد

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



مشکل از تو نبود ، از من بود
با کسی حرف میزدم که سمعک هایش را پیش دیگری جا گذاشته بود

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



می توان از آب و از نان ، و از جان خود حتی گذشت
ممکن اما نیست مجنون بود و از لیلا گذشت
عاشقان را جامه ای پوشیدنی جز چشم نیست
یا ز خیر عشق یا می باید از دنیا گذشت

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



همین که یاد ما هستی دمت گرم
همین که مرهم دردی دمت گرم
در این دنیا که مردم بی وفایند
همین که با وفا هستی دمت گرم

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



تو را چون آب دریا دوست دارم
به قدر خواب و رویا دوست دارم
سرکاری ! همه اینها دروغه
تو را من بیش از اینها دوست دارم

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



سخت است وقتی از بغض
گلو درد میگیری و همه میگویند لباس گرم بپوش

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است
به لرزه انداخته چهار ستون دلم را

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



خوشبختی من پیدا کردن تو از میان این همه ضمیر بود

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



دوست داشتنت معادله ایست که نفس هایم را اثبات می کند

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



یادمان باشد که قصه ى کودکمان را با یکى بود یکى نبود آغاز نکنیم
از ابتدا بیاموزیمشان اگر یکى نباشد دیگرى هم نیست

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



نمی دانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند
می گویند حساسیت فصلی است
آری من به فصل فصل این دنیای بی توحساسم

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



هیچ وقت اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودى نمی کنم
آخه مامانم یادم داده اسباب بازیامو بدم به بدبخت بیچاره ها

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



دل را بد نام نکنیــم
آنچه بعضی ها در سینه دارند

 کاروانسراست  نه دل

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



از آد مها بگذر
ناراحت این نباش که چرا جاده ى رفاقت با تو همیشه یک طرفه است
مهم نیست

 اگر همیشه یک طرفه اى شاد باش که چیزى کم نگذاشته اى و بدهکار خودت ، 

رفاقتت و خدایت نیستى

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



دلتنگی هایم را با کدام قایق خیالی روانه دل دریاییت کنم تا بدانی دلتنگتم

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



دوستی ها کمرنگ
بی کسی ها پیداست
راست گفتی سهراب
آدم اینجا تنهاست

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



ازمن دلیل دوست داشتنت رامی پرسند
آخر چطور عظمت روحت را برایشان شرح دهم ؟

.

.

.

اس کوتاه احساسی باحال زمستان 92

.

.

.



یک خاطره از تو برای من مانده
فقط یک خاطره
خنده وقت رفتنت

نظرات 1 + ارسال نظر
nader شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 21:41

صدایت نیست! تصویرت هم همینطور! اما مهرت انتن میدهد! "قد اسمان" تقدیم به کمیاب عزیز ودوست داشتنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد