اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

جملات احساسی باحال و قشنگ زمستان 92

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92 اس ام اس احساسی زیبا و جدید دی 92 پیام احساسی خفن زمستان 92 جمله های احساسی باحال و ناب 92 اس قشنگ احساسی 92

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92


جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92


چیزیم نیست ، خرد و خمیرم فقط همین
کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین
از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز
در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین
.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد
بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

. حالا اشک ها هم شبیه تو شده اند
گریه که می کنم نمی آیند

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

 

 

. سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست
ورنه عشق تو کجا این دل بیمار کجا


.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.


به چشمانت که رنگ آب دریاست
به آن نازی که در چشم تو پیداست
به گل های بهار و عشق و مستی
فدایت میشوم هر جا که هستی

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست
گل شدن هنر است
تقدیم به سرور گل ها

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

من از این فاصله ها دلگیرم
از غم دوری تو می میرم
تو ز حال دل من بی خبری
من از این بی خبری دلگیرم

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

می نویسم از تو ای زیبای من
می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار
می نویسم بی قرارم بی قرار

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

بغض یعنی نرو
بفهم

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم
تمام دار و ندارم نگاه توست

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم
تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

دوستت دارم
بیشتر از دیروز
و کمتر از فردا

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

چقدر جای تو خالی ست
جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد
حتی با گزینه مناسب

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

اشک چشمام جمع شده
یواش یواش سنگ شده
خبر داری چه اندازه
دلم برات تنگ شده ؟

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

صبح شد دیدار به پایان نرسید
اینجا که رسیدی مکن احساس غریبی
که این کلبه ی درویش تعلق به تو دارد

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست
دیگران از ساغرو ساقی و ما از یاد دوست

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

کاسب کهنه کار من باز بساط کرده ایی
جنس دلت به شهر ما خوب فروش می کند
عشق حراج می کنی قلب اجاره می دهی
نرخ خریدنت مرا خانه به دوش می کند

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

تا صبح گریه می کنم و غنچه می دهند
گل های ریز صورتی روی بالشم

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

از مردم این شهر دلگیرم
هیچ کدامشان شکل تو نیستند

.
.
.

جملات اخساسی باحال و قشنگ زمستان 92

.

.

.

هر کس هر جا که دلش می خواهد بایستد
به کسی اجازه اینکه به جای تو در قلبم بنشیند نخواهم داد

نظرات 1 + ارسال نظر
nader شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 22:08

یه بار سرورم برام نوشت "زیبایی عشق را بوجود نمی اورد بلکه عشق است که زیبایی بوجود می اورد/میدونم برات تکراری است..." چیزی که برام نوشته بود درست بود عشق رو دید اما خوب هم نادیده گرفتش و زیر پاش له کرد و بی تفاوت به راه خودش رفت" متن پیام هاتون از چشم یه عاشق عالی از دید کسی که میخونه زیبا ومیره به وبهای دیگه هم یه سر بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد