اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

پیامک احساسی قشنگ و توپ جدید دی 92

پیامک احساسی قشنگ و توپ جدید دی 92 اس ام اس احساسی جدید دی 92 مسیج احساسی خفن جدید دی 92 مطالب احساسی قشنگ جدید دی و زمستان 92 پیام احساسی باحال و توپ 92



پیامک احساسی قشنگ و توپ جدید دی 92
گلی از شاخه ها چیدم برایت
زدم بوسه به یادت بی نهایت
اگر قاتل تو را کشت ای قناری
بگو آخر که گیرد خون بهایت ؟


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

ساقیا باز خماریم جامی بنواز
خاطر خسته ما را بسلامی بنواز
گر میسر نشود بگذری از کوچه ی ما
گاه گاه دل ما را به پیامی بنواز


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

گفتی اندر خواب بینی بعد این روی مرا
ماه من در چشم عاشق آب هست و خواب نیست


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

کوروش کبیر :
به یادتان می آورم تا بدانید که
زیباترین منش انسان محبت اوست
پس محبت کنید چه به دوست چه به دشمن
که محبت دوست را بزرگ کند و دشمن را دوست


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

برایت از طلا تختی
مسیری رو به خوشبختی
برایت عمر نوحی را
وقار همچو کوهی را
برایت صبر ایوبی
حیاتی مملو از خوبی
برای شاد بودن را
فقط آزاد بودن را آرزوم دارم


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

ز روزی که یکی دلم را برده
تب دارم مثل طفل سرما خورده
گفتارم شعر و شعرهایم هذیان است
دکتر جان بنده زنده ام یا مرده


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

گر فراموشت کنم بر من حرام است زندگی
من تو را با جان خریدم کی فراموشت کنم


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

نام تو رازیست نوشته بر بال پروانه
گل ها همه به نام تو مشهورند
آیینه ها از انعکاس نام تو می خندند
و من تنها برای تو می گویم زندگی کن تا زنده بمانم


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

غم مانند اشکی بر روی صورتم روان است
چقدر شور است به تو بودن


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

زندگی در گذر حادثه هاست
شیرینی و تلخیش در حافظه هاست
دل ما در پس این تلخی و شیرینی هاست
گر صاف و صادق بماند زیباست


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

کوچک باش و عاشق
که عشق خود می داند آیین بزرگ کردنت را


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

آخر چه شد که یار دست از سرم کشید
یکباره برد ز یاد آن وعده و وعید
من که وجود خود کردم به نام او
اما چگونه شد که او نام خود هم ندید ؟


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

با عزیزان در نیامیزد دل دیوانه ام
در میان آشنایانم ولی بیگانه ام

  
___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

به سلامت گل لاله
دیگه عاشقی محاله
بسته شد کتاب قصه
با تو بودن یک خیاله


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

مستی دیگران از ساغر و مستی ما از جام اوست

___________________ اس ام اس احساسی _______________________________
اگه فراموشم کنی می رم سراغ سرنوشت
می گم چرا اسم منو فقط تو قلب تو نوشت
اگه فراموشم کنی سلطان قصر قم می شم
مثل یه شمع بی فروغ لحظه به لحظه کم می شم


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

اگر دارم دلی آرام
فدای دوست می سازم
در این دنیای بی حاصل
به لطف دوست می نازم


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

اگر قلبم چوبی بود آنرا به آتشکده ی چشمانت می سپردم


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

آرام تر سکوت کن عزیز تر از جانم
صدای بی تفاوتی هایت سوهان روحم شده است


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

من امیدم را در یاس و نا امیدی یافتم
خورشید تابانم را در شب تار یافتم
عشقم را در بدترین سال عمرم  یافتم
هنگامی که او رفت خاکستری بودم گر گرفته


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

زمانی کوه بودم
حالا دیگر آدم شده ام که به هم برسیم


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

گر تو گرفتارم کنی
من با گرفتاری خوشم
داروی دردم گر تویی
در اوج بیماری خوشم


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

در انتهای نگاهت کلبه ای می سازم
تا نتوانی بگویی از دل برود هر آن که از دیده برفت


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

آنان که پاره های روح خود را برای التیام درد دیگران می بخشند
از همه به خدا شبیه ترند


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

دل داده ام بر باد هر چه بادا باد
مجنون تر از لیلی شیرین تر از فرهاد
ای عشق تو از آتش نسب داری
تنها تو می مانی و ما می رویم از یاد


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

پی نجوای رفتن نباش
در غیبت لبخند تو گم می شوم


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

چشمانم خسته است و نبض ذهنم افتاده
کاش نگاهت یک قدم نزدیک تر بود


___________________ اس ام اس احساسی _______________________________

امواج نگاهت اعتیاد آور است
زیبایی تو فراتر از باور است
در قاب نگاه چشم من لبخندت
لبخند لیلی بلکه زیباتراست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد