اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92 اسمس عاشقانه باحال همسر پیامک های عاشقانه همسر پیام عاشقانه برای همسر و شوهر زمستان 92 اسمس عشقولانه همسر دی 92
اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92


مهربانی را قسمت کنیم ٬ من یقین دارم به ما هم میرسد

آدمی گر ایستد بر بام عشق ٬ دستهایش تا خدا هم میرسد

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

گویند زیارت نه به همت است نه به قسمت ٬ به دعوت است

پس ای گروه دعوت شده ما را نزد پروردگارتان یاد کنید

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

سر کلاس پاتخته ٬ یا یه تیپ شلخته

با خط بد نوشتم ٬ زندگی بی تو سخته

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

وای بر اسیری کز یاد رفته باشد

در دام مانده باشد صیاد رفته باشد

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

  

به خدا غنچه شادی بودم دست عشق آمد و از شاخه ام چید

شعله آه شدم صد افسوس ٬ که دلم باز به دلدار نرسید

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

ما طعم شیرین یافتن را در طعم تلخ از دست دادن یافتیم

و در این میان سهم ما تنها یک یادت به خیر ساده بود

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

با غم سر کن که شادی از کوی تو رفت

با شب بنشین که آفتاب از کوی تو گریخت

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

ماکه گفتیم مال یاریم غیر دل چیزی نداریم

بی شما خزون سردیم ٬ با شما ته بهاریم

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

بی بهانه برای کسی مینویسم

که وجودم به وجود او وابسته است و بی او تنها ترینم

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

اگه قصر شاهی تو واسه من جائی نداره

کلبه خاکی قلبم قابل تورو نداره

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

از قلبم پرسیدم عزیزت کیه ؟

گفت اس ام اس بزن ببین کجا میره !

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

مرا عهدیست با ماهی که آن ماه از آن من باشد

مرا قولی است با جانان که جانان ٬ جان من باشد

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

مثل باران چشمهایت دیدنی است

شهر خاموش نگاهت دیدنی است

زندگانی معنی لبخند توست

خنده هایت بی نهایت دیدنی است

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

دیدی ای دل که غم عشق دگر باره چه کرد ؟

چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

زندگی پژمردن یک برگ نیست ٬ فرض کن ٬ مرگ قناری در قفس هم مرگ نیست

فرض کن جنگل بیابان بود از روز نخست ٬ با این همه مصیبت ها صبوری هم

از عشق و محبت نیست

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

تو این سکوت بی کسی صدای دلدار و ببین

تو این شبا تو رویاها چهره عاشق رو ببین

وقتی دلت تنگه براش بغض چشاتو میگیره

تو لحظه های عاشقی نم نم بارون رو ببین

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

هر شب که انتظار تو را می برم به روز

شرمنده که بی تو نفس میکشم هنوز

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی 92

تو این دو روز زندگی شبیه من فراوونه

یه لحظه چشماتو ببند گذشتن از من آسونه

اس ام اس عاشقانه واسه همسر و شوهر دی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد