اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92

اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92 اس ام اس تبریک تولد دی 92 مسیج تبریک تولد تبریک تولد زیبا و قشنگ زمستان 92 اسمس تبریک تولد باحال دی 92 اس امس جدید واسه تبریک تولد 92 اس برا تبریک تولد 92


اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92

قشنگترین تصویر عمرم

عکس نازنینی از دیدن توست

خوش آهنگ عمرم

یادگار دلنشین اولین خندیدن توست

تولدت مبارک
  


اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92



عزیزم اکنون به جای دستانم

دو بال طلائی می خواهم

تا در زیبا ترین تاریخ تقویم

برای ستاره باران کردن شب تولدت

تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم

تولدت مبارک



اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92



عزیزم منت بر سر تقویم گذاشتی

و بهار را خجالت زده کردی و بهمن را سر افراز کردی

و عدد ( روز تولد ) را برای من خوش یمن کردی

عزیز دلم تولدت مبارک

  

اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92


تو شب تولدت قلبم رو هدیه می کنم

واسه آرامش تو به دوریت عادت می کنم

عزیزم روز شکفتنت را جشن می گیرم

تولدت مبارک



اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92



با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختی مان شد

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان

و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارک



اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92

آسمان با وسعتش تقدیم تو

رقص ماهی های دریا مال تو

هرچه دارم از تو دارم مهربان

زندگیم امروز و فردا مال تو

تولدت مبارک


اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92



روزی که به دنیا اومدی داشت باروون میومد

اما اون روز هوا اصلا ابری نبود

این فرشته ها بودن که داشتن گریه می کردن

چون یکی ازشون کم شده بود

تولدت مبارک


اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92


بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت

تولدت مبارک



اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92


هفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخک

با صد تا دریا پر عشق و اشتیاق و پولک

یه قلب عاشق با یه حس بیقرار و کوچک

فقط می خواد بهت بگه تولدت مبارک



اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92


هر سال هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن از خودم می پرسیدم

چه اتفاقی افتاده که آسمونیا می خوان خودشونو به زمین برسونن؟

و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان

که زمینو با گام های مهربونش نوازش کرد

تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه

تولدت مبارک


اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92


روز تولد تو میلاد عشق پاکه

برای شکر این روز پیشانیم به خاکه



اس م اس و متن تبریک تولد قشنگ دی 92


باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم

امشب اما همه جملات فرار کرده اند

همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

تولدت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد