اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

پیام کوتاه سنگین و خفن جدید دی 92

پیام کوتاه سنگین و خفن جدید دی 92 اسمس سنگین جدید و زیبا دی 92 مطالب سنگین جدید اسمس های باحال و خفن زیبا و قشنگ دی 92 سایت اس ام اس کوتاه پیام کوتاه زیبا و جدید دی 92

پیام کوتاه سنگین و خفن جدید دی 92


پیام کوتاه سنگین و خفن جدید دی 92


پرواز کرد عاقبت

ماهی که شوری دریا برای نمک گیر کردنش کافی نبود !

پیام کوتاه سنگین و خفن جدید دی 92

SMS Sangin

ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍهیم ﺑﺎشیم ولی یادمان باشد که

ﺁﺧﺮﺵ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﻄﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﯼ ﺭﻭﯼ سنگ ﻣﺮﻣﺮ ﯾﮏ ﻣﺘﺮﯼ ﺧﻮﺍهیم ﺷﺪ !

پیام کوتاه سنگین و خفن جدید دی 92

SMS Sangin

اگه از کیفیت کسی که روش زوم کردیم راضی نیستیم

قبل از متاسف شدن واسه اون یه کوچولو هم به فکر ارتقای لنزهای خودمون باشیم !

پیام کوتاه سنگین و خفن جدید دی 92

SMS Sangin

خستگی را زندگی کرده ام

می خواهم کمی هم زندگی را خسته کنم !

پیام کوتاه سنگین و خفن جدید دی 92

SMS Sangin

  

کاش باشی و بتوان شامه پر کرد از بوی تو

ای شب بوی شب های بی بوی من

کجایی ای منِ من ؟

کجایی ای من ؟ تا جانی دوباره بخشی این من را …

بی تو این من تهی است ، هیچ است و پوچ

با تو این من ، من است

آری با تو ای مادرم …

پیام کوتاه سنگین و خفن جدید دی 92

SMS Sangin

تفنگ توی دست فقط یه وسیله س

این قلبای سنگی هستن که آدمارو میکشن !

پیام کوتاه سنگین و خفن جدید دی 92

SMS Sangin

روی هرکی دست گذاشتیم

رومون پا گذاشت !

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

ﺍﮔﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺗﻪ ﮐﺸﯿﺪ ﺑﺸﯿﻦ ﺑﺎ ﺗﻪ ﺩﯾﮕﺶ ﺣﺎﻝ ﮐﻦ !

ﻫﯽ ﻧﺸﯿﻦ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ آﺧﺮﺵ ﺭﺳﯿﺪﻡ

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

اگر من بزرگ نمی شدم ، پدربزرگ هنوز زنده بود

اگر من بزرگ نمی شدم ، موهای مادرم سفید نمیشد

اگر من بزرگ نمی شدم ، مادربزرگ در ایوان خانه باز می خندید

اگر من بزرگ نمی شدم ، تنهایی معنایش همان تنها بودن در اتاقم بود

اگر من بزرگ نمی شدم ، غروب جمعه برایم دلگیر نبود

اگر من بزرگ نمی شدم ، هیچوقت نمی دیدمت و دلم برایت تنگ نمیشد

ای کاش من همیشه کودک می ماندم

چقدر گران تمام شد بزرگ شدن من …

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

بدترین چیز اینه که محبت مادرو با “هان” و “چیه ؟” جواب بدی

ولی زنگ یه غریبه رو با “جانم !”

متاسفم برای بعضیا …

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

یادمون باشه که ھمیشه

خواستنی داشتنی نیست ‏!‏

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

هیچوقت به ناحق پا روی کسی نزارین

یادتون باشه دست زمونه پای خیلیارو قطع میکنه !

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

گاهی لبهای خندان

بیشتر از چشم های گریان درد می کشند !

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

از اینایی که هرچقد دلشونو میشکونین

و ناراحتشون میکنین ولی هیچی نمیگن خیلی بترسین …

یه روز بی سر و صدا میرن و شما میمونین و حسرت و یه دنیا پشیمونی !

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

بیشتر ما خوب یاد گرفتیم که چگونه در آسمان مثل پرندگان باشیم

و در آب مثل ماهی ها اما هنوز یاد نگرفتیم روی زمین چگونه انسان باشیم !

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

وقتى حالت خوب نیست و دارى قدم میزنى

رسیدن انصاف نیست !

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

صفا و صلح و یکرنگی در این عالم قدیمی شد

توقع از رفیق و مونس و همدم قدیمی شد

به جان حضرت آدم که آدم هم در این عالم قدیمی شد

بخند ای دوست ، بزن لبخند که میترسم

از آن روزی که گویند خنده هم کم کم قدیمی شد

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

روزهای برفی طولانی ترند

برای کودکی که از سوراخ کفشش به زمستان می نگرد !

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

بعضی‌ چیزارو نگفتن معرفت میخواد نه طاقت

چون طاقت یه روزی تموم میشه اما معرفت نه !

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

ثانیه های انتظار پشت چراغ قرمز را تاب بیاورید

شاید خدا دارد آرزوی کودک دست فروش را برآورده می کند !

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

حواستون باشه که توی زندگی چهارتا چیز صدا نداره

مرگ فقیر ، ظلم غنی ، چوب خدا ، شکستن دل !

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

بدون صداقت

وفاداری و تعهد هرچقدر هم که بگی “دوستت دارم” یعنی هیچ ، یعنی پوچ !

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

ﻫﻤﻪ ﺧﺮﺍﺑﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﺮﺍﺑﯿﻢ !

ﺑﯿﺨﻮﺩﯼ ﻻﻑ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ و ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺧﻼﻗﯿﻢ

ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺧﻮﺩ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺗﺮﺳﯿﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﺧﻮﺩ ﺑﯽ ﺍﺧﻼﻕ !

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺧﻮﺍهی های ﻣﺎ ﺍﺭﺿﺎ ﺷﻮﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ !

ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻤﺒﻮﺩﻫﺎ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﻭ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻭﻗﺘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺭﯾﻢ !

ﻣﺎ ﻗﺎﺗﻼﻥ ﺭﻭﺡ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﯽ ﺍﻋﺘﻨﺎ ﺑﻪ ﺍﺣﻮﺍﻝ ﻫﻢ ﺩﺭ ﮔﺬﺭﯾﻢ …

اس ام اس سنگین جدید و فوق العاده زیبا

SMS Sangin

درداتونو به کسی نگید چون متاسفانه به درد کسی نمیخوره

پیش خودتون باشه بهتره !



اس ام اس به سلامتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد