اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92 جملات زیبا و قشنگ دی 92 مسیج زیبا و خفن زمستان 92 اسمس کوتاه جدید جملات کوتاه و جدید زیبا و باحال 92

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92


بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92


به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که
 ماهی به دریا میزنه
دوست دارم

  

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92




لبخند ارزانترین راهی است که
می توان توسط آن نگاه را وسعت داد

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92




یادت رفت ؟
عاشق را نه شب تهدید می‌‌کند ، نه مرگ
فقط فاصله

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92




ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟
به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92

  

گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهــــــــــنگی که
خیلی دوستش دارم

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92




دل من نرمترازجنس حریر دلم از جنس بلور گرتو را قصد شکستن باشد
 سنگ بی انصافی است یک تلنگر کافی است

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92




چرا دیوونگی نسبت به حساب نمیاد؟
مثلا بگن تو چه نسبتی باهاش داری؟
منم بگم دیوونشم

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92



امشب ز غمت میان خون خواهم خفت و زبسترِ عافیت برون خواهم خفت
باور نکنی خیال خود را بفرست تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92




گوش تلفن کر
“دوستت دارم ” را امشدر گوش خودت
خواهم گفت !

بهترین جملات ناب و زیبای زمستان 92




عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی
عشق آن است که پیوسته به یادش باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد