اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92

sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92 اس ام اس تنهایی زیبا و جدید دی 92 مسیج تنهایی خفن زیبا و قشنگ دی 92 مطالب در مورد تنهایی زیبا و خفن دی ماه 92 اس امس تنهایی قشنگ و باحال دی 92


sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92

sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92


کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم
حالا هرروز بهم زنگ میزنی یکبار هم نه ، چند بار
 تازه تغییر صداهم میدی
من که میدونم تو هم دلت تنگ منه . . .

  

sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92


همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو
 شد فقط من . . .

sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92



تو که با دیگرانت بود میلی
 چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟
مگر قصدت پریشانی ما بود
 که عشق ما نشد مجنون و لیلی؟

sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92

  

با اینکه ازم دوری اما
هر وقت دستمو میزارم رو قلبم
 میبینم سر جاتی !


sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92


باران که می بارد همه چیز تازه می شود
حتی داغ نبودنِ تو


sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92


اگر تنهایی ام چشم مرا بست
 اگر دل از تنم افتاد و بشکست
فدای قلب پاک آن عزیزی
 که در هر جا که باشد یاد ما هست . . .


sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92


قدِ تو به عشق نمیرسید
غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد
اما باز هم نرسید . . .


sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92


گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را
گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن
گـفـت:فــقـط مــن ؟
گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد . . .

sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92



دگر درد دلم درمان ندارد
مسیر عاشقی پایان ندارد
مرا در چشم خود آواره کردی
نگاهت دور برگردان ندارد . . .

sms اس ام اس تنهایی خفن دی 92



رشته ی محبت را
 باید به ضریح دلی بست که
خیال کوچ کردن نداشته باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد