اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس سیگار باحال دی 92

اس ام اس سیگار باحال جدید دی 92 اس ام اس سیگار خفن زمستان 92 اس ام اس سیگار جالب جدید دی 92 پیامک سیگار جدید دی 92 اسمس سیگار باحال دی 92 مسیج سیگار خفن دی 92 جملات باحال سیگار 92


اس ام اس سیگار باحال دی 92


اس ام اس سیگار باحال دی 92


مرد را فقط مرد میفهمد و دود سیگارش

اس ام اس سیگار باحال دی 92

تو سیگـارو خاموش کن تا بت بگم

چطور میشه با گریه هم دود شد

چطور میشه با خنده هم زخم خورد

چطور میشه با عشق نابود شد

اس ام اس سیگار باحال دی 92

چه کسی میگوید که من هیچ ندارم ؟

من چیزهای با ارزشی دارم

حنجره ای برای بغض

چشمانی برای گریه

لبهایی برای سکوت

ریه هایی برای سیگار

دستهایی برای خالی ماندن

پاهایی برای نرفتن

شبهایی بی ستاره

پنجره ای به سوی کوچه بن بست و وجودی بی پاسخ

  

اس ام اس سیگار باحال دی 92

گل های مریم را در آب انداخته ام

کنار عکست عود روشن کرده ام

ته سیگار های سوخته را دور ریخته ام

پرنیان دیدار پوشیده ام و منتظر

گویی صدای پای کسی پشت دیوارها

مرا نوید رسیدنت می دهد

بیا دارم سازم را کوک می کنم

می خواهم ترانه ی قدم هایت را امشب بنوازم

اس ام اس سیگار باحال دی 92

نه شراب ها مست می کنند نه سیگارها نعشه

ولشان کن دارند به بوی تو حسودی می کنند

اس ام اس سیگار باحال دی 92

میدانی که تا چه اندازه از دود خاکستری سیگار بیزارم

اما هرگز نفهمیدی چرا گاهی پُکی به سیگار افروخته ی تو میزدم

اس ام اس سیگار باحال دی 92

سیگار می کشم

یعنی برای دیدن خورشید روز نو میل ام نمی کشد

سیگار میکشم

یعنی سکوت من از شب تاریک تر شده

راه عبور من از تو باریک تر شده

سیگار میکشم

یعنی نه عاشقم و نه تنها اما گسسته ام

سیگار میکشم

یعنی هنوز حس میکنم که باز راهیست سوی تو

از پشت ویرانه های تخیل ، از پشت قصه ها

از دوردست نگاه کودکان ، وقتی که می دوند

سوی شکوه و طراوت یک لحظه زندگی

سیگار میکشم

یعنی که در تمام غزل ها من می نوشتمت

اما دگر نه من آنم ، نه تو سرود من

اس ام اس سیگار باحال دی 92

سیگار های من ، تنها رفیق لحظه سردی که می روی

بی تو نشسته ام … اینجا کنار آتش سرد وجود خویش …

آتش کشیدی و اکنون خاکسترم به جاست…

اس ام اس سیگار باحال دی 92

سیگار زیر لب دودی غلیظ

ریه ام بی تقصیر است

دارد تاوان ندانم کاری طبقه پایینیش اش را پس میدهد

سیگار میکشم تا دود کنم خیال بودنش را

تا سیاه کم دوران زجرم را

زندگی بی رحم است

زندگی لحظه به لحظه شده است

زندگی شوق ندارد دیگر

زندگی کام …

زندگی کام به کام سیگار …


اس ام اس سیگار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد