اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

sms اس ام اس دردناک جدید زمستان 92

sms اس ام اس دردناک جدید زمستان 92 مطالب دردناک جدید زمستان 92 اسمس درد ناک زیبا دی 92 new sms sad sms پیامک های درد ناک جدید باحال زمستان 92 نوشته های دردناک جدید زمستان 92

sms اس ام اس دردناک جدید زمستان 92


sms اس ام اس دردناک جدید زمستان 92


درد دارد ! وقتی همه چیز را می دانی و فکر می کنند نمی دانی
و غصه می خوری که می دانی و می خندند که نمی دانی

sms اس ام اس دردناک جدید زمستان 92


من هم مثل خیلی از عاشق ها از تو یادگاری دارم !
ولی یادگاری من با بقیه فرق داره !
یادگاری من از تو یه سینه پر از درده . . . !

sms اس ام اس دردناک جدید زمستان 92

پرسیدم عشق چیست ؟ گفت : آتش است !
گفتم : مگه آن را دیده ای ؟! گفت نه ! در آن سوخته ام

sms اس ام اس دردناک جدید زمستان 92


  
گاهی لال می شود آدم
حرف دارد ؛ ولی کلمه ندارد

sms اس ام اس دردناک جدید زمستان 92



آنجا را نمیدانم ! اما اینجا
عجییییییییییب هوا دو نفره است !
هوای دلم را میگویم !

sms اس ام اس دردناک جدید زمستان 92



گاهی آنچنان مزخرف می شوم که برای دیگران قابل درک نیستم !
حتی عزیزترین کسم را از خودم می رانم !
اما در آن لحظه در دلم آرزو دارم او بگوید :” می دانم دست خودت نیست ، درکت می کنم ”

sms اس ام اس دردناک جدید زمستان 92



.چترت را در کنار ایستگاهی در مه فراموش کن…
خیس و خسته بیا…
نمی خواهد شاعر باشی،باران باش…
همین برای هفت پشت روییدن گل کافیست…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد