اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92

اس ام اس دلتنگی احساسی 92 sms اسمس دلتنگی خفن جدید دی 92 مسیج دلتنگی دی 92 اس دلتنگی عاشقانه خفن دی 92 اس امس جدید زمستان 92 مطالب احساسی قشنگ زمستان 92

اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92


اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92


قطره های اشک بی قراری نوازشگر گونه هایم است
چه کنم که اشک قشنگ ترین بهانه است برای گفتن از بی تو بودن
 برای بیان دلتنگی و برای بیان غربت

 

اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92



نگاهم کن که من محتاج ان چشمان دلتنگم
بگو بامن دوباره راز مستی را
که بی تو به یک دنیا شقایق دل نمیبندم


اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92



سلام بهونه قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت
  

اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92



بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو …
اگه نیای می ترکه .. خونش می افته پای تو


اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92



اگه گفتی امروز چه روزیه ؟ بگو دیگه !
زیاد فکر نکن !
 امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !!!


اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92



اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده
پیش خودت میگفتی:
وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده!


اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92



یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش:
 اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن!
 یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده


اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92



دلم از دوریت پاره شد
حالا دوختمش تنگ شد


اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92



چقدر اینروزا چاق شدی، می دونی از کجا فهمیدم!
 چون هر روز دلم داره برات تنگ تر میشه


اس ام اس دلتنگی احساسی زیبا زمستان 92



میدونی چرا بعضی شبها زود صبح میشه؟
آخه خورشید هم دلش واسه چشمات تنگ میشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد