اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

جملات کنایه دار خفن و باحال 2 دی 92

جملات کنایه دار خفن و باحال 2 دی 92 جملات کنایه آمیز جدید دی 92 مسیج کنایه دار خفن جدید دی 92 جدیدترین اس ام اس کنایه دار باحال دی 92 مطالب کنایه دار داغ زمستان و دی 92 جملات گلایه دار و کنایه آمیز جدید دی 92

جملات کنایه دار خفن و باحال 2 دی 92


جملات کنایه دار خفن و باحال دی 92


به بعضیا باید گفت :
 رفتی ؟ فقط از کنار آدما برو قاطی نشی

  

جملات کنایه دار خفن و باحال دی 92


باور کن من هرگز لایق ” دوستت دارم ” های تو نبودم
 ملتمسانه از تو می خواهم ؛
دوستت دارم هایت را به کسی بگویی
که لایق دروغهایت باشد !


جملات کنایه دار خفن و باحال دی 92



گفتم : بیا
گفت : پاهایم یخ زده …
و من به پاهایش سوختم !
گرم شد … رفت به سوی دیگری !


جملات کنایه دار خفن و باحال دی 92

  
تو اگر ماندنی بودی
 با یکی از قبلی ها مانده بودی !


جملات کنایه دار خفن و باحال دی 92



زخمی بود درمانش که کردم
زخمیم کرد و رفت !


جملات کنایه دار خفن و باحال دی 92


نترس حوا … سیب را با عشق گاز بزن !
آدم بی عشق ، لیاقت بهشت ندارد …


جملات کنایه دار خفن و باحال دی 92


از اینکه بعضیا نمیان سمتت ناراحت نشو ، ایراد از تو نیست !
مگس هیچوقت سمت گل نمیره
میره سمت عنی مث خودش !


جملات کنایه دار خفن و باحال دی 92


عـــــآشقی شور نمیخواهــد
شــعــور می خــواهــد !


جملات کنایه دار خفن و باحال دی 92


سوختنم را دیدی و خندیدی
خنده ات را دیدم و سوختم
خنده هایم را خواهی دید
دیدار ما به وقت سوختنت


جملات کنایه دار خفن و باحال دی 92


دیگر عاشقانه نمی نویسم
اگر نوشتم مخاطب خاص ندارد
چون کسی ارزش خاص بودن را ندارد

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد.0611 یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 20:23

دوستون دالم

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد