اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس باحال و گلچین جدید زمستان 92

پیامک های باحال و گلچین جدید زمستان 92 مسیج جدید زمستان 92 اس ام اس باحال و گلچین جدید زمستان 92 اس ام اس جدید زمستان 92 اسمس خفن زمستان 92 مطالب جدید زمستان 92 جملات زیبا و خفن زمستان 92 مطالب عاشقانه زمستان 92

اس ام اس باحال و گلچین جدید زمستان 92


اس ام اس باحال و گلچین جدید زمستان 92

"فرقی نمی کند…
همه ی فصل ها
از من که بگذرند
پاییز می شوند..!"
‏"..مجنون

تنها.."



اس ام اس باحال و گلچین جدید زمستان 92



لباسهایم که تنگ میشد می بخشیدم به اینو آن…
حالا خودت بگو..
این دل تنگ را چه کنم…؟!


اس ام اس باحال و گلچین جدید زمستان 92


خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می

کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم خیلی!!


 

 

اس ام اس باحال و گلچین جدید زمستان 92


در دنیاى من فقط یک نفر لبخند مرا خواست (عکاس)که او هم پولش راگرفت.



اس ام اس باحال و گلچین جدید زمستان 92

بسلامتی پنگوئن که نیم وجب قد داره ولی لاتی راه میره؛

ه سلامتى شوهری که نه دنیا عوضش میکنه نه من با دنیا عوضش میکنم!


اس ام اس باحال و گلچین جدید زمستان 92

رفیق،آلوچه نیست بهش نمک بزنی
دخترهمسایه نیست بهش چشمک بزنی عاشقت نیست بهش کلک بزنی
رفیق مقدسه،بایدجلوش زانوبزنی
رخصت میدی بلندشیم؟



اس ام اس باحال و گلچین جدید زمستان 92



میگوینــد: بــاران کــه میزنــد ,
بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود…
امــا ,اینجــا بــاران کــه میزنــد ;
بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود



اس ام اس باحال و گلچین جدید زمستان 92



آرزومیکنم غـــــم های دلت برن زیراولین برف زمستونی
ودلــت سفیــدوهمیشــه بــدون غـــــم بمونـــه……


مسیر عقربه ها را دوباره میگردم..به دنبال ثانیه ای،برای دیدنت.


خدایاب امیدخودت…ن بنده های بى خودت!!



دلم از درد دنیا تنگ تنگ است/
چرا درها به رویم سنگ سنگ است/
دراین دنیا ندیدم روز خوبی/
چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است…


انگار در دلم حرف دیگری باقی نمانده تا برایت بگویم تنها یک جمله!هنوزم دوستت دارم


چه زود می گذرد لحظه هایمان باهم/دقیقه های خوش آشناییمان باهم/تو رفتی و من این را به چشم دیدم/میان فاصله ردپایمان باهم/تمام فکر

مرا این سوال پر می کند که آیا/فرق می کند خدایمان باهم؟/قبول کن پس از آن روز و آخرین دیدار/کمی عوض شده حال و هوایمان باهم/برای اینکه

بفهمی چه می کشم ای کاش/عوض شود دو سه ثانیه جایمان باهم…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد