اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس تنهایی باحال جدید دی 92

اس ام اس تنهایی باحال جدید دی 92 اسمس تنهایی خفن جدید دی 92 مسیج تنهایی جدید 92 متن قشنگ تنهایی 92 پیامک تنهایی جدید 92 اس مس تنهایی زیبا زمستان 92 مسیج تنهایی جدید دی ماه 92


اس ام اس تنهایی باحال جدید دی 92


اس ام اس تنهایی باحال جدید دی 92

رفته ای اما رد پایت مانده است در من
 کنار تنهایی ام قدم میزند بی من !


اس ام اس تنهایی باحال جدید دی 92

جلوی آیینه که میروم تنهاییم دوتاست
هرچه در آن است منم ، تو را میجویم
در هیچ آیینه ای هیچ تویی جز من نیست


اس ام اس تنهایی باحال جدید دی 92


سلام هایی که بوی خداحافظی میدهند
بودن هایی که هیچکدام خوشحال کننده نیستند
و رفتن هایی که امید بازگشتی به آنها نداری
همه اینها را که جمع میکنی به یک کلمه میرسی :
تنهایی !


اس ام اس تنهایی باحال جدید دی 92


میخواهم برایت تنهایی را معنی کنم !
در ساحل کنار دریا ایستاده ای و هوای سرد و صدای موج
 به خودت می آیی یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند
 
نه دستی که شانه هایت را بگیرد و 
نه صدایی که قشنگ تر از صدای دریا باشد

 فقط چند قطره اشک و تصویر لعنتی !
  

اس ام اس تنهایی باحال جدید دی 92

تنهایی اونجاش درد داره که روز تولدتو یادش رفته باشه
 و خودت و با دلیلای بی منطق گول بزنی
تنهایی اونوقتی سخته که بعد ۵سال بشنوی
مهم تر از تولد تو توی زندگیش داره و بیکار نیست که یادش بمونه …


اس ام اس تنهایی باحال جدید دی 92


یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالــی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی…

اس ام اس تنهایی باحال جدید دی 92



لعنت به هرچه تمام شدنی است!
حتی بعد از رفتنت هم ، دست از سرم بر نمیداری؟
خودت عمرم را تمام کردی و یادت سیگارم را!!!

اس ام اس تنهایی باحال جدید دی 92



ﺑﻪ ﺧﻮﺍبهاﯾﻢ ﺳﺮﮎ ﻧﮑﺶ!
وقتی در لحظات بیداری ام حضور نداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد