اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید 28 آذر 92

اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید 28 آذر 92 اسمس عاشقانه جدید 92 مطالب عاشقانه 28 اذر 92 اس ام اس جدید 28 اذر 92 پیامک عاشقانه جدید 28 آذر 92 متن زیبای عاشقانه خفن 92 مسیج عاشقانه جدید 92 اس عاشقونه جدید 92

اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید 28 آذر 92


اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید آذر 92

نیمه گمشده ام نیستی

که با نیمه ی دیگر به جستجویت بر خیزم

تو تمام گمشد منی

اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید آذر 92

SMS Jadid

سر سجاده دعا میکنم امروز غمت از دل برود

و خدا هر چه بخواهى ز کرم هدیه به قلب تو دهد…

اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید آذر 92

SMS Jadid

  

آب رفته چشمانم…

از بس که شستم و همچنان نبودنت را میبینم!

پس چه میگفت این سهراب؟!

اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید آذر 92

SMS Jadid

خــــــــدایـــا…

آن کـس را کـه صـادقـانـه یـادم میکنـد

هـر لحظـه عـاشقـانه یـادش کـن و عـزیـزش بـدار….

اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید آذر 92

SMS Jadid

از آرزوى تو

تا یارى خداوند…

یک دعا راه است…

من آمینش را بلند میگویم…

اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید آذر 92

SMS Jadid

دلتنگ که میشوى دیگر انتظار معنا ندارد

یک نگاه کمى نامهربان

یک واژه ى کمى دور از انتظار

یک لحظه سکوت

میشکند بغضت را…

اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید آذر 92

SMS Jadid

چه مسخره ست سوال امتحانى که می گوید:

جاى خالى را پرکن!

من اگر بلد بودم جاى خالى تو را پر می کردم…

اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید آذر 92

SMS Jadid

جاى من یک دل سیر چشم در آیینه انداز و بگو:

نازنینم خوبی؟ دل من تنگ نگاهت شده است

کاش می خندیدى که برمن تلخ نگردد دنیا…

اس ام اس و متن عاشقانه زیبا و جدید آذر 92

SMS Jadid

حضورم را بر صفحه دلت تیک بزن

من حاضرم

حتى تمام این روزها که  تو غایبى


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس به سلامتی

اس ام اس خنده دار

شعرهای عاشقانه

اس ام اس فلسفی

عکس های عاشقانه جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد