اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

مسیج و اس ام اس خنده دار شب یلدا 92

مسیج و اس ام اس خنده دار شب یلدا 92 اس ام اس خنده دار شب یلدا و چله اسمس خفن خنده دار شب یلدا 92 اس ام اس باحال شب یلدا مسیج خنده دار شب یلدا پیامک خنده دار شب یلدا 92  sms yalda new sms funny sms



مسیج و اس ام اس خنده دار شب یلدا 92

تو دلداری چو من دیوونه داری

تو مجنونی چو من بی خونه داری

شب یلدا مرا دعوت کن ای دوست

اگه تو یخچالت هندونه داری

اس ام اس شب یلدا باحال و خنده دار سال 92

بدو که روز کوتاهه  پائیز آخر راهه

هندونه رو آوردی؟ جوجه هاتو شمردی ؟

زمستون میشه فردا مبارک باشه یلدا

اس ام اس شب یلدا باحال و خنده دار سال 92

همه لحظه های پایانی پاییزت

پر از خش خش آرزوهای قشنگ …

یلدا مبارک

اس ام اس شب یلدا باحال و خنده دار سال 92

در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد بهار آرزوهایت

یلدا مبارک

  

اس ام اس شب یلدا باحال و خنده دار سال 92

آری امشب شب یلدا است

شب فال شب عشق شب هندوانه

چیزی به یادم نمی آید

جز اینکه امشب شب تنهایی من است

یلدایت مبارک

اس ام اس شب یلدا باحال و خنده دار سال 92

من بلندای شب یلدا را

تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را

با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود !؟

عجب زجری بود !؟

غم آن شب که شب یلدا بود

اس ام اس شب یلدا باحال و خنده دار سال 92

شب یلدای من آغاز شد

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک

اس ام اس شب یلدا باحال و خنده دار سال 92

سهم من از شب یلدا شاید

قصه ای از غصه  و انار سرخی که پر از دلتنگی ست

غم هایم بلند همانند شب یلداست

اس ام اس شب یلدا باحال و خنده دار سال 92

شب یلداست

دلم در خواب پروانه شدن بود

ولی افسوس دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت

و من نالان کنار سفره ای از عشق خالی

شبی مایوس و سرگردان  دارم امشب

اس ام اس شب یلدا باحال و خنده دار سال 92

شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام

از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام

گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من

اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام

اس ام اس شب یلدا باحال و خنده دار سال 92

باور به نور و روشنایی است

که شام تیره از دل شب یلدا

جشن مهر و روشنایی به ما هدیه  میدهد

یلدایتان مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد