اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

sms اس ام اس عاشقانه باحال جدید 92

sms اس ام اس عاشقانه باحال جدید 92 new love sms sms jadid اس ام اس عشاقانه جدید ناب 92 مسیج عاشقانه جدید 92 پیامک هایعاشقانه جدید 92 اسمس عاشقانه خفن 92 اس ام اس توپ عاشقانه جملات عاشقانه جدید 92



sms اس ام اس عاشقانه باحال جدید 92


sms اس ام اس عاشقانه باحال جدید 92

در شادی من شریک باش ای ساعت

در فکر لباس شیک باش ای ساعت

تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است

کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت

sms اس ام اس عاشقانه باحال جدید 92

SMS Ziba

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سالهاست دارم حساب می کنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من

sms اس ام اس عاشقانه باحال جدید 92

SMS Ziba

اگر تنهایی ام چشم مرا بست

اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی

که در هر جا که باشد یاد ما هست

sms اس ام اس عاشقانه باحال جدید 92

SMS Ziba

اس ام اس غرور

قدِ تو به عشق نمی رسید

غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد

اما باز هم نرسید

 

 

sms اس ام اس عاشقانه باحال جدید 92

SMS Ziba

گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را

گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن

گـفـت : فــقـط مــن ؟

گـفـتـم : بـقـیـه رفـتـه انـــد . . .

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

دگر درد دلم درمان ندارد

مسیر عاشقی پایان ندارد

مرا در چشم خود آواره کردی

نگاهت دور برگردان ندارد

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

اس ام اس جدید

رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست

که خیال کوچ کردن نداشته باشد

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

دلم درد می کند

انگار خام بودند

خیال هایی که به خوردم داده بودی

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم

شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم ؟

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

 

اس ام اس پاییز

امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری

که آدم نه خودش میداند دردش چیست

و نه هیچ کس دیگر

فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود

دلش آغوش گرم می خواهد

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

نیمه ی گمشده ام نیستی

که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم

تو تمام گمشده ی منی

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

شاید با هم بودن سخت تکرار شود

اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

اس ام اس بیقراری

بی سر و پایم سر و پایم توباش

مانده ی راهم ره و هادی تو باش

گر برهند عالم و آدم ز من

آبر و عزّت و جاهم تو باش

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل

یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

قلبم تهی ز شوق و رنگ

قلبم را جنگ آب و نهنگ

قلبم تباه ز تاریکی و ننگ

قلبم مرده درآغوش سنگ

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

پاهایم را که درون آب می زنم

ماهی ها جمع می شوند

شاید این ها هم فهمیده اند

عمری طعمه روزگار بوده ام

اس ام اس زیبا و پر معنی

SMS Ziba

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟


عکس های عاشقانه جدید
اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های غمگین

اس ام اس های دلتنگی

اس ام اس های فلسفی

اس ام اس خنده دار
شعرهای عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد