اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

دو شعر عاشقانه زیبا و جدید آبان 92

شعر عاشقانه ایرانی 92 شعر های عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 اس ام اس و شعر عاشقانه زیبا شعر های فریبا محمدی یزدی دو شعر عاشقانه زیبا و جدید آبان 92 شعر باحال عاشقانه جدید متن عاشقانه 92

شعر های عاشقانه زیبا و قشنگ آبان 92

دو شعر عاشقانه زیبا و جدید از فریبا محمدی یزدی

یاد باد
 
یاد باد  وقتی که  من  کنج دلت جا و مکانی داشتم
شادمان در محفل چشمان  خود  سرو روانی داشتم
 
یاد باد وقتی که من در شهر  تو نام و نشانی داشتم
در سرای  قلب  تو من شهرت وحسن جهانی داشتم
 
یاد باد  وقتی  که من در پیش تو راز نهانی  داشتم
سالها درچشم تو روشن دل  و شیرین بیانی   داشتم
 
یاد باد وقتی  که در باغ  دلت  گلدان   یاسی  داشتم
من  برای  چیدن و  بوییدنش  کوته   زمانی  داشتم
  
 
یاد باد وقتی که  من در نزد یار شور جوانی  داشتم
درنگارستان عشق ،سیمین بر و نوشین لبانی  داشتم
 
یاد باد وقتی که من با یاد تو باران شدم بر دشت ها
بعد آن باران زمهرت هفت طبق رنگین کمانی داشتم
"فریبا محمدی یزدی
 
 
خسته دل  
ای همه سوز و مستی ام
ای همه ساز و هستی ام
 
وصل نی  و  نوای   من
ساز  دل   و   وفای   من
 
عشق تویی ، صفا   تویی
جام   جهان  نما    تویی
 
کور  شوم ،  فدا    شوم
دانه شوم ،  خفا    شوم
 
تا تو  مرا   دوا   دهی
زخم  مرا  شفا   دهی
 
خسته و  دل   رمیده ام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد