اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه قشنگ و جدید پاییز 92

اس ام اس عاشقانه قشنگ و جدید پاییز 92 اس ام اس عاشقانه جدید 92 اس ام اس جدید آبان 92 اس ام اس عاشقانه پاییز 92 اسمس های عاشقانه سایت عاشقانه جدید عکس و اس ام اس عاشقانه جدید


اس ام اس عاشقانه قشنگ و جدید پاییز 92


اس ام اس های عاشقانه جدید 92
.
.
.

تو خود بگو ! سرزمین نگاهت را روی کدامین گسل بنا کرده ای که اینگونه دلم با دیدنت
.
.
.

اس ام اس های عاشقانه جدید 92
.
.
.
قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت.......................................مشکل از توست اگر پس زده

.
.
.

اس ام اس های عاشقانه جدید 92
.
.
.

حصار یعنی ... خط سیاه دور چشمانت که تا ابد مرا به اسارت خواند

.
.
.

اس ام اس های عاشقانه جدید 92
.
.
.

هم رنگ تمام آرزوهای منی / غارتگرجان ومال و دنیای منی


.
.
.

  

اس ام اس های عاشقانه جدید 92
.
.
.

بی تونفس کشیدنم ممکن نیست / ساده بگویم که همه دنیای منی


.
.
.

اس ام اس های عاشقانه جدید 92
.
.
.


تو فکر نکن سکوت من ذکر فراموشی توست بدون که هرلحظه دلم در همه جا به یاد توست


.
.
.

اس ام اس های عاشقانه جدید 92
.
.
.

به جرم عشق بازی صد زخم بر جگر دارم مرا لایق بدانی یا نه، دوستت دارم

.
.
.

اس ام اس های عاشقانه جدید 92
.
.
.

خاک پایت بوسه گاهم بود و بس / بر سر راهت نگاهم بود و بس

ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بود و بس . . .

.
.
.

اس ام اس های عاشقانه جدید 92
.
.
.

از عشق بگو خطاست / از رفاقت بگو بی وفاست / از تو میگم که وجودت از طلاست

.
.
.

اس ام اس های عاشقانه جدید 92
.
.
.

تو را میخواهم . . . در این جمله اندوهی ست ؛ اندوه نداشتنت !

.
.
.

اس ام اس های عاشقانه جدید 92
.
.
.

از برنامه ۹۰ مزاحمتون می شم. می خواستم بگم شما به عنوان بهترین گل سال انتخاب شدید



اس ام اس عاشقانه


اس ام اس غمگین


اس ام اس دلتنگی


عکس های عاشقانه جدید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد