اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه جدید باحال پاییز 92

اس ام اس عاشقانه جدید زیبا پاییز 92 اس ام اس عاشقانه 92 اسمس جدید عاشقانه اس ام اس باحال عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید باحال پاییز 92 مطالب عاشقانه قشنگ 92


اس ام اس عاشقانه جدید باحال پاییز 92


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و پیامک های عاشقانه 92



در رویاهایت جایی برایم باز کن

جایی که عشق را بشود

مثل بازی های کودکی باور کرد

خسته شدم از بی جایی

اس ام اس عاشقانه باحال 92

SMS Asheghaneh Bamazeh

ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮎ ﺍﺳﺖ

ﻟﻄﻔﺎ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻧﮑﻦ

ﺭﯾﺠﮑﺖ ﮐﻦ

اس ام اس عاشقانه باحال 92

SMS Asheghaneh Bamazeh

ما با دلمان هنوز مشکل داریم

صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می برد و می دوزد

انگار نه انگار که ما دل داریم

اس ام اس عاشقانه باحال 92

SMS Asheghaneh Bamazeh

قشنگترین صدایی که

می تونین از عشقتون بشنوین وقتیه که

از خواب بیدار میشه و گیج حرف می زنه !

اس ام اس عاشقانه باحال 92

SMS Asheghaneh Bamazeh

  

هرچند تنهایی را دوست ندارم

اما دوست دارم در قلب تو تنهای تنها باشم !

اس ام اس عاشقانه بامزه

SMS Asheghaneh Bamazeh

تقدیر من این است که با درد بسازم

از این دل نامرد دلی مرد بسازم

انگار قرار است که من داغ دلم را

با گریه ی چشمان خودم سرد بسازم

اس ام اس عاشقانه بامزه

SMS Asheghaneh Bamazeh

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم

خانه اش ویران باد

من اگر ما نشوم تنهایم

تو اگر ما نشوی

خویشتنی

اس ام اس عاشقانه بامزه

SMS Asheghaneh Bamazeh

امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران میکنم

در غربتی تاریک و سرد از غم حکایت میکنم

امشب وجودم خسته است از سردی دل های سرد

آیا تو هم در یاد من هستی در این شب های درد ؟

اس ام اس عاشقانه بامزه

SMS Asheghaneh Bamazeh

دلا در عاشقی ثابت قدم باش

که در این ره نباشد کاری بی اجر

دلم رفت و ندیدم روی دلدار

فغان از این تطاول آه از این زجر

اس ام اس عاشقانه بامزه

SMS Asheghaneh Bamazeh

گاه این نازک دلم یاد رویت می کند

گاه با دیدار گل یاد بویت می کند

گاه با دلواپسی در کنار پنجره

از هزاران قاصدک پرس و جویت می کند



آرشیو اس ام اس های عاشقانه 


اس ام اس های خنده دار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد