اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه باحال جدید آبان 92

اس ام اس عاشقانه باحال جدید آبان 92 اس ام اس عاشقانه 92 اسمس عاشقانه باحال اس عاشقانه باحال دانلود اس ام اس عاشقانه پاییز 92 پیامک عاشقانه 92 مسیج عاشقانه 92 اس ام اس عاشقونه اسمس عشقولانه 92 سایت عاشقانه متن های عاشقانه 92

اس ام اس عاشقانه باحال جدید آبان 92

باران که می بارد همه چیز تازه می شود

حتی داغ نبودنِ تو

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سال هاست دارم حساب می کنم

چگونه من بعلاوه ی تو

شد فقط من

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

  

تو که با دیگرانت بود میلی

چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟

مگر قصدت پریشانی ما بود

که عشق ما نشد مجنون و لیلی ؟

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم

می بینم سر جاتی !

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

اگر تنهایی ام چشم مرا بست

اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی

که در هر جا که باشد یاد ما هست

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم
حالا هرروز بهم زنگ میزنی

یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی

من که می دونم تو هم دلت تنگ منه

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

قدِ تو به عشق نمی رسید

غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد

اما باز هم نرسید

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را

گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن

گـفـت:فــقـط مــن ؟

گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

دگر درد دلم درمان ندارد

مسیر عاشقی پایان ندارد

مرا در چشم خود آواره کردی

نگاهت دور برگردان ندارد

اس ام اس های عاطفی و عاشقانه

SMShaye Atefi Asheghane

رشته ی محبت را

باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد



اس ام اس های عاشقانه جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد