اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس سکوت مهر 92 پیامک جدید 92

اس ام  اس سکوت مهر 92 پیامک جدید 92 اس ام اس قشنگ سکوت مطالب در مورد سکوت اسمس سکوت زیبا مهر 92 سایت اس ام  اس اس ام اس پاییز 92 اس ام اس 92/7/8 مسیج عاشقانه سکوت 92 مسیج زیبا و جدید 92

اس ام اس در رابطه با سکوت

بعضی ها گریه نمی کنند

اما از چشم هایشان معلوم است

که اشکی به بزرگی یک سکوت

گـــــوشه ی چشمشان به کمیـــــن نشسته

اس ام اس در رابطه با سکوت


دیشب در جاده های سکوت

در ایستگاه عشق

هر چه منتظر ماندم کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد

و من تنهاتر از همیشه به خانه برگشتم . . .

 

 

اس ام اس در رابطه با سکوت


آواز عاشقانه ی ما در گلو شکست

حق با سکوت بود صدا در گلو شکست

تا آمدم با تو خدا حافظی کنم

بغض امان نداد و در گلو شکست

اس ام اس در رابطه با سکوت


گاهی دلت آنقدر می گیرد

که مجبوری تمام بغضت را با سکوت دفن کنی

واین است کار این روزهای خاکستری من

اس ام اس در رابطه با سکوت

سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است

و من سکوت می کنم تا بگویم

دوستت دارم

اس ام اس در رابطه با سکوت

کاش می شد برگردی و ببینی

چگونه چشمانم تقاص سکوتت هایت را پس می دهد

کاش …

اس ام اس در رابطه با سکوت


دوستت دارم در سکوت

مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد

اس ام اس در رابطه با سکوت


تاوان عشق وسکوتم برای تو فقط یه چیز بود

سقوط …

اس ام اس در رابطه با سکوت


این روزها حرفی برا گفتن جز سکوت ندارم

اما اشک های زیادی برای ریختن دارم

اس ام اس در رابطه با سکوت


نظرات 1 + ارسال نظر
maryam چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 21:22

خیلی قشنگ بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد