اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92

اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92 اسمس پر محتوا قشنگ و جدید دی ماه 92 جملات زیبا و مفهومی جدید اس پر محتوای باحال 92/10/19 دانلود اس ام اس های پر محتوا قشنگ و خوشگل 92 جملات زیبا و قشنگ دیماه 92

اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92


اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92


تو آن نیستی که به یادت بیاورم

تو آن همیشه ای که به یادم می مانی
  

اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92





بـــیـــــــا

پـایـیــز را تحویــل نگــرفــتی زمــستــــان شـد !



اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92



نه 21 دسامبر پیشگوئیِ دروغین بود

دنیا به آخر رسید همآن روز که تو رفتی


اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92




زمین از آمــــدن برف تــازه خشنود است

مــــن از شلوغی بسیــــار ردپــــا بیـزار
  

اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92




دوام نمیاورم سرمای زمستان امسال را

باید کوچ کنم  به قشلاق آغوشت


اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92




آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند

به احساس خوبی که بر جا می نهند و به دردی که می کاهند ، می مانند

بی شک تو ماندگاری


اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92




این بار که آمدی

دستانت را روی قلبم بگذار

تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد

میلـــرزد

اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92





من که نباشم دنیا یک من کم دارد

تو که نباشی من یک دنیا کم دارم


اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92




به چـالِ گـونـه ات ، گـاهی می شـود سـوگنــد خـــورد !

امّــا بـه چشمـهـایت هـمیـشه ….


اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92




میان آمدن و رفتن مانده ام

بی تو نه پای رفتنی است و نه حوصله ی برای ماندن


اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92




مهم نیست دور باشی یا که نزدیک

از روبه رو بیایی یا که روی بگردانی از من

ماه را از هر طرف که ببینی ماه است


اس ام اس و مطالب پر محتوا جدید 19 دی 92




فاصله‌ی زمین تا آسمان را آسمان پُر می‌کند

فاصله‌ی من تا تو را  تو …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد