اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس جدید 92

اس ام اس جدید 92 اس ام اس عاشقانه مطالب عاشقانه اس ام اس خنده دار 92

پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92

پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92 اس ام اس سالگرد ازدواج زیبا دی 92 مطالب برای سالگرد ازدواج مسیج زیبا سالگرد ازدواج اسمس قشنگ سالگرد ازدواج 92 دانلود اس ام اس عاشقانه واسه همسر پیامک باحال همسر 92

پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92


پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92


عزیزم اگر در تمام لحظاتی که در یکسال گذشته

به یاد تو بودم یک شاخه گل به تو هدیه میدادم

الان در باغ بزرگی از گل قدم می زدیم

سالگرد پیوند من و تو مبارک
  

پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92



هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از

انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست

عزیزم و همسفر دائمی من

سالگرد پیوندمان مبارک


پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92


مهتاب برف زیبا و سفید  را به آرامی نوازش می کند

و شبی رویایی و افسونگر را نوید می دهد

در آن شب آرام و سفید فقط عشق است که جریان دارد

و لب های عاشق و معشوق را به سوی هم می راند

و سکوت همه جا را فرا گرفته است

تنها یک زمزمه به گوش می رسد

همسرم دوستت دارم برای همیشه


پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92


خوشبختی من در بودن باتو است

و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان

چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک می گویم
  

پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92



عشق را با تو تجربه کردم

امید به زندگی را در تو آموختم

محبت را در قلب تو یافتم

با هر تپش قلبم می گویم دوستت دارم

و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست

سالگرد ازدواجمان مبارک



پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92


به پاکی قلبت سوگند

بدون طنین زیبای صدایت نمی توانم زندگی کنم

تا دنیا باقی است عاشقانه دوستت دارم

اولین سالگرد ازدواج مان را به تو تبریک می گویم


پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92



در خالصانه ترین گوشه قلبم

آنجا که خبری از تاریکی نیست یاد شما می درخشد

سالروز پیوندمان را تبریک می گویم

دوستت دارم


پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92



همسر خوبم فضای سیـنـــه ام

را از بوی دل انگیز عشق عطرآگین کردی

می‌خواهم تا ابد در کنارم باشی و بدانی نبض من

بعد از عشق به خدا برای تو می‌تپد

اولین سالگرد پیوندمان

و اولین سالگرد زندگی مشترکمان را گرامی می‌دارم


پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92


همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت

دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی

خوب من برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌دهند

چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی

و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی مشترکمان افزوده شد



پیامک های قشنگ برای سالگرد ازدواج زمستان 92


بهانه زندگیم

از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم

قطار زندگی مشترکمان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند

سالگرد یکی شدنمان مبارک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد